Aviseringar
Rensa alla

Har du blivit en främlings onaniobjekt offentligt?


Ämnesstartare

Efter att ha läst detta, där det visar sig att fler kvinnor blivit onanerade åt (säger man så?) än man tidigare trodde, blev jag nyfiken på era erfarenheter. Har en främling någonsin börjat smeka sig själv/onanera åt dig i offentligheten?


   
Citera
Ämnesstartare

Zymba: Kille: Nej

Ledsen


   
SvaraCitera

Zymba: Kille: Nej 

I så fall har det undgått mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag röstade ja. Det har hänt flera gånger - senast var jag och mina vänner ute och gick på gatan i ett annat land, och en man stod lite längre bort i ett hörn och hade dragit av sig byxorna. Vi märkte inte förrän vi närmade oss att han faktiskt tittade på oss och onanerade, så vi började springa. Han började gå efter oss, men eftersom vi sprang hann han inte ikapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. tänkte först vad synd med en ensam liten gubbe kl 3 på natten sen såg jag att han inte var så liten+runkade. jag stannade och stirrade på hnm och han började springa. cyklade långsamt bakom honom i fem minuter sen körde jag upp bredvid och frågade om han tyckte att det var okej och sa att han inte skulle göra det igen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: sen körde jag upp bredvid och frågade om han tyckte att det var okej och sa att han inte skulle göra det igen

Bra gjort. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Bra gjort. Glad

merci


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej och tur det


   
SvaraCitera

Zymba: Kille: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Kille: Nej

Men jag hade blivit otroligt smickrad ifall så var fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Men jag hade blivit otroligt smickrad ifall så var fallet.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Kille: Ja

Ledsen

Både killars och tjejers, om man ska tro vad de berättat. Inga irl, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Ledsen

Både killars och tjejers, om man ska tro vad de berättat. Inga irl, dock.

Hur kan man onanera om det inte är irl? Något online onani-spel eller?


   
SvaraCitera

Jag sa ja för min kompis har blivit det två ggr fast hon bara e 13 D: en gång på bussen varre en typ 20-åring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Både killars och tjejers, om man ska tro vad de berättat. Inga irl, dock.

Frågan gäller IRL. 


   
SvaraCitera