Aviseringar
Rensa alla

Har du blivit lurad på blocket/tradera någon gång?


Lounge fact:

Oj dagens WOOOOOOOOOOOOOOOOORD

Haha yeah[cool]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Edvins dumma beslut kan bero på att han kommer från Norrtälje, dom är inte så smarta därborta.

Haha! Det där vet jag ingenting om men jag tror dig. Edvin visade ju i alla fall inte upp något som talar för att du skulle ljuga. [smile]

Lounge fact:

Älskar att lämna arga omdömen [love]

Ja, det är riktigt kul! Men först får man försäkra sig om att det inte finns någon risk att den personen kommer stå skogstokig utanför ens dörr några timmar senare. Är läskigt när de lämnar ut ens uppgifter till vissa ibland.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Haha! Det där vet jag ingenting om men jag tror dig. Edvin visade ju i alla fall inte upp något som talar för att du skulle ljuga.

Haha precis, jag brukar ha rätt om såna här saker[cool]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Är läskigt när de lämnar ut ens uppgifter till vissa ibland.

Juste aldrig tänkt på [blush] men skriver inte direkt dö din jävla jävel. Skriver väll snarare relevanta arga ord [crazy] får de stå för, utan att vilja mosa mig.

En gång så fick jag en tröja som inte var i den färgen jag förväntat mig, var missvisande på bilden, så jag lämnade en positiv kommentar som var jättepositiv (för allt var bra i övrigt) förutom att jag skrev det där om missvisningen av färgen. Fick ett antal craaaaaazy meddelanden om hur den där meningen skulle förstöra hennes säljrykte (hon hade typ 300 omdömen bara positivt) ha ha.. Psycho var hon.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Har ej köpt/såld där (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Haha precis, jag brukar ha rätt om såna här saker[cool]

Jag litar på dig! Då behöver du väl inte vara så hård mot dig själv i din signatur? 😉

Lounge fact:

Psycho var hon.

Haha sånt där är viktigt för vissa. Hela hennes ekonomi kanske gick käpp rätt åt helvete nu när hon aldrig mer fick sålt något bara för den där kommentaren. Såna där ska du nog passa dig för.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Då behöver du väl inte vara så hård mot dig själv i din signatur? 😉

Sorgligt nog så stämmer den[sad]


   
SvaraCitera

Ej blivit lurad, direkt, fick lite missvisande information, åt det bättre, när jag köpte min d90. Han sade lite under 3000 exponeringar, var inte över 2000. [smile]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Beställde hårpuder ifrån tradera och det var typ vaniljsocker i

HAHA


   
SvaraCitera

Är det någon som har erfarenhet av vend.se mån tro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Är det någon som har erfarenhet av vend.se mån tro?

Har inhandlat en pryl där, är nöjd, mailkorrespondansen funkade bra och säljaren var vänlig(avhämtning).


   
SvaraCitera

Bara för att jag skrev att jag inte hade blivit lurad så är jag säkert påväg att bli det. Läste nyss ett mail jag fick tidigare ikväll av en som vägrar betala innan han fått spelet, känns det lovande? [shake]

ladysmurf:

Sorgligt nog så stämmer den[sad]

Äsch det där tror jag inte på. Du verkar klok på många sätt så det är du nog också. Tror inte jag kommer ha anledning att byta uppfattning så var inte för hård mot dig själv nu. [no-no]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Har

Okej, låter ju bra, funderar nämligen på att införskaffa mig en rätt så ball synt Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Okej, låter ju bra, funderar nämligen på att införskaffa mig en rätt så ball synt

KÖP!


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Har ej köpt/såld där (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera