Aviseringar
Rensa alla

har du blivit mer eller mindre empatisk av din vistelse på ungdomar.se?


Ämnesstartare

vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oförändrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer

har fått mig att inse mer o mer att alla har något jobbigt att bära på och att ma nska ta hand om varandra även om folk verkar lyckliga liksom så ska man inte ta det för givet utan komma ihåg att även de har dåliga dagar osv osv osv

ah veti nte, men har börjat grubbla mer på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mindre


   
SvaraCitera
reben

tror ingen skillnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: mer10

Har alltid varit empatisk men vill nog tro att det faktiskt har blivit mer sen jag började här. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tveksamt.

um har vidgat mitt perspektiv absolut, men huruvida jag blivit mer empatisk eller inte är jag ganska skeptisk till nu i eftertanke.

min spontanröst blev iaf "mer", men ångrar det nu. hade hellre gett en blankröst istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle säga mer, faktiskt. Jag har alltid umgåtts, och dragits, till folk som mår dåligt pga själv haft det kasst och varit rätt destruktiv (dock ej självskadande eller på ngt sätt så att jag varit en fara för mig själv så jag har alltid varit den som kunnat säga stopp och tagit hand om andra), och velat ta hand om andra, för att kanske på något sätt ta hand om mig själv, men jag har ändå (precis som alla andra) haft fördomar. Det har jag ju fortfarande pga vem har inte det, men jag skulle ändå säga att jag utvecklats på flera plan tack vare um. Tror att det är till en viss del tack vare um iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: mer

Mer eftersom jag förstår mer hur olika människor upplever saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Det har jag ju fortfarande pga vem har inte det

anledningen till att du har fördomar är att andra har det?


   
SvaraCitera

Schism: vet inte

Har blivit rätt avtrubbad i en del avseenden och rycker i princip på axlarna åt saker jag hade haft lättare för att påverkas känslomässigt av förut, samtidigt som jag hyser större förståelse för andra människor nu än innan. Så på vissa sätt mer, andra mindre.


   
SvaraCitera