Aviseringar
Rensa alla

Har du blivit näthatad, eller är du en näthatare?


Ämnesstartare

Åh, vad är din Youtubekanal? 🙂
Så länge det är konstruktivt skulle jag inte kalla det hat, och definitivt inte mobbning!

Axelinaaas:
Mobbad och mobbad, nja skulle inte villja påstå de men man får ju den del sura kommentarer på vanliga videos man läggar upp på youtube ( t.ex 5 saker jag har med skolan). Och det beror oxå på hur man definierar närmobbning. Har gät kritik då och då t.ex "hade varit roligare om du inte skulle göra så många videos av den typen och istället sammla de till en stor". Har dock fått en del kommentarer " sluta mobba henne!" så enligt mig har jag ej blivit mobbad eller mobbar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lenny:
Allt går alltid att anmäla och/eller blockera. Som tidigare sagt - ignorera! eller spela med. Jag tror man måste våga slå tillbaka .. det är svårt, jag vet, men ibland måste det göras. (Kan dock bli värre) 

Det kan vara svårt att veta man vad ska skriva dock...


   
SvaraCitera
Lenny

Bootcamp: Näthat:

Det kan vara svårt att veta man vad ska skriva dock...

Ja , det kan vara lite klurigt tyvärr 🙁 och tar det för lång tid innan man svarar så har den andre vunnit 


   
SvaraCitera

Bootcamp: Näthat:
Åh, vad är din Youtubekanal? 🙂
Så länge det är konstruktivt skulle jag inte kalla det hat, och definitivt inte mobbning!

´nja, vill vara anonym med mitt utsee´nde här på um iaf 🙂


   
SvaraCitera

näthat är ett meningslöst "buzzword" som används för att rättfärdiga inskränkning av frihet på internet, det är avskyvärt dåligt beteende att dras med sådant


   
SvaraCitera

haha som att man ska säga " AA Jag är en hater " 


   
SvaraCitera

Om definitionen av näthat är att någonsin ha blivit utsatt för kränkning online, har antagligen alla som spelat mer än en omgång CS:GO eller LoL blivit näthatade. Ordet förlorar därmed sin betydelse. 


   
SvaraCitera

Är certifierad näthatare sedan 1993.


   
SvaraCitera

Fint initiativ! 


   
SvaraCitera

Hade varit roligt med en poll på denhär tråden


   
SvaraCitera

näthatet är min stora passion


   
SvaraCitera

Beror på definitionen.
Enligt vissa så ingår det att kalla någon för idiot som näthat.


   
SvaraCitera
reben

JAG HAR FÅTT ETT NÄTHAT EN GÅNG AV NÅN RANDOM PÅ FACEBOOK 

de va ganska traumatiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekorrespondenten:
Fint initiativ! 

Tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storablodådrerpumpade:
Hade varit roligt med en poll på denhär tråden

Åh, ja! Det går inte att ändra nu i efterhand va, haha?


   
SvaraCitera