Aviseringar
Rensa alla

Har du blivit slagen i skolan?


Smilen
Ämnesstartare

Jag menar av lärare? Trots aga är förbjuden?


   
Citera

nej


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jötunheimer:
nej

Du är skötsam.


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Trött


   
SvaraCitera

Ja.   


   
SvaraCitera

Edit: happ så gåre när man inte läser första inlägget. Alla mina lärare har varit asgrymma 


   
SvaraCitera
mynona

Nej. Numera tycks det ju snarare vara lärarna som blir slagna och agas av eleverna (det är inte bra det heller). Men jag var en lärargullegris. 


   
SvaraCitera

Nej, hade dock en klasskompis som fick sig en dänga. Han satt o gunga på stolen och läraren tänkte slå en linjal i bänken för att han skulle skärpa sig. Istället missade han och drämde till honom på fingrarna.
Roligt nog tyckte föräldrarna att det läraren gjort var rätt, haha.


   
SvaraCitera
myten

På högstadie hade vi en lärare som sprang runt och jagade samt slog elever med sina träsvärd. Nu på gymnasiet har jag dock fått veta att han typ blicit dömd för misshandel och flyttat till Spanien.


   
SvaraCitera
soviet

nej men lågstadieläraren var riktigt elak ändå


   
SvaraCitera

Nej. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Du är skötsam.

Japp


   
SvaraCitera

mynona:
Nej. Numera tycks det ju snarare vara lärarna som blir slagna och agas av eleverna (det är inte bra det heller). Men jag var en lärargullegris. 

Sant det, händer ofta att elever med dåliga betyg och hög frånvaro sparkar,knäar lärare för att dom ska få godkänt. Väldigt ruttet får jag säga


   
SvaraCitera
mynona

Captain Jack Sparrow:

Sant det, händer ofta att elever med dåliga betyg och hög frånvaro sparkar,knäar lärare för att dom ska få godkänt. Väldigt ruttet får jag säga

Ja. Det är fruktansvärt att det händer ofta. De borde anmälas för utpressning, hot och misshandel och förtjänar att få dåliga betyg. Jag skulle aldrig vilja bli lärare. 


   
SvaraCitera