Aviseringar
Rensa alla

Har du busringt någon gång?


Ämnesstartare

palla sånt;ss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vad hade han gjort för att förtjäna det? Jag brukade säga ''Taxin står på parkeringen nu''.

Åh. Vad kul. X) Jag försökte sälja dammsugare också. Men, han förtjänade det bara X) 40 årig gubbe.

Sovande:

Hhaha tycker det är väldigt kul att skrämmas skiten ur kompisar så[bigcheers]

Haha. 🙂 Fast jag gör det inte ofta, men jag hade tråkigt och kände mig omogen. X)


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Haha. 🙂 Fast jag gör det inte ofta, men jag hade tråkigt och kände mig omogen. X)

Brukar dock inte göra det till främmlingar[no-no]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Åh. Vad kul. X) Jag försökte sälja dammsugare också. Men, han förtjänade det bara X) 40 årig gubbe.

Hahaha, vad roligt om du försökte sälja såna där kondisbitar som kallas dammsugare genom telefon om det var det du menade.


   
SvaraCitera

När jag var liten, och någon gång till någon människa jag ogillar, men det är över tre år sedan nu.


   
SvaraCitera
Hando

Hittade ett soundboard (tror det heter så) med Gunvald Larsson citat, funderar seriöst på att terra kompisar med den [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ringt till en veterinär och sagt att min myrslok fastnat med snabeln i dammsugaren. [rolleyes] Och så har jag sjungit "Ja må du leva" (för en slumpmässigt uppringd dam) med en vän, avslutat med ett "GRATTIS MAMMA!!!" [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart men vågade typ aldrig säga nått... garvade bara [bigsmile] Så jävla kass.


   
SvaraCitera

Hando:

GUNVALD Larsson citat

[cool]
Jag har också det där. Ganska kasst att busringa med tycker jag (har iofs bara testat en gång) [crazy] Men funkar bra om man bara vill höra hans röst [blush]


   
SvaraCitera
Hando

Gunvald:

Ganska kasst att busringa med tycker jag

Kanske, men det där med "Hej det är polisen, vi letar efter dig, puss å kram" kan vara underskattat [cute]
Jag ska definitivt testa nångång [blush]


   
SvaraCitera

Hando:

Kanske, men det där med "Hej det är polisen, vi letar efter dig, puss å kram" kan vara underskattat [cute]

Haha, han låter så gullig där [smile]

Hando:

Jag ska definitivt testa nångång [blush]

Gör det [crazy] Skriv sen om dom gick på det [smile]


   
SvaraCitera
Hando

Gunvald:

Haha, han låter så gullig där

Jo lite

Gunvald:

Gör det Skriv sen om dom gick på det

Ska! Kommer nog glömma av det men ska försöka komma ihåg det![blush]


   
SvaraCitera

Hando:

Ska! Kommer nog glömma av det men ska försöka komma ihåg det![blush]

Spela in det [crazy]


   
SvaraCitera
Hando

Gunvald:

Spela in det

Hade tänkt att göra det och sedan spela upp det för personen jag ringde till dagen efter [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Yep, hela tiden.


   
SvaraCitera