Aviseringar
Rensa alla

Har du (eller kommer du) att uppdatera till Windows 10?


Ämnesstartare

Alla som kör (en laglig version) av Windows 7/7 Sp1 eller Windows 8/8.1 får GRATIS uppdatera till Windows 10 fram till 29 juli 2016. Win 10 släpptes för övrigt officiellt igår 29 juli.

Tänker du uppdatera till Windows 10?

Mer info om Win 10

Nyheter i Win 10

Systemkraven för Win 10 i mobilen

Personligen tycker jag att Win XP Sp3 var bäst, på andra plats kommer Win 7 Sp1 och på tredje plats kommer Win 8.1. Frågan är hur vi kommer att mottaga/reagera Win 10?


   
Citera

AA men inte förrns minst 2 månader fram i tiden. Avskyr strul. Drivrutiner har ej släpps för mitt externa ljudkort etc.


   
SvaraCitera
Smilen

Nästa år kanske.


   
SvaraCitera

Gillar hur folk fortfarande hyllar windows xp...
Minneshantering som en brödrost..


   
SvaraCitera

Kanske om typ en månad Tumme upp


   
SvaraCitera

tänkaren: ja

Det ordnade jag redan igår, på morgonen. Med en reservation sedan kanske 2 månader tillbaka Tumme upp


   
SvaraCitera

Kommer hålla mig till Windows 7 tills jag skaffar en ny dator, och det lär dröja flera år


   
SvaraCitera

Nej, gillar 7 och har inte problem med eller saknar några funktioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Gillar hur folk fortfarande hyllar windows xp...
Minneshantering som en brödrost..

Enl Mätföretagets Net Applications så under slutet av 2014minskade intresset för Win8 medans intresset för WinXP ökade!!

Windows 7 och XP lever vidare
De senaste siffrorna visar än en gång att Windows 8 har gjort väldigt lite för att locka över användarna från Windows 7 och Windows XP.

Läs mer i PC FÖR ALLA

2834115899.jpg


   
SvaraCitera

vet inte, bryr mig inte


   
SvaraCitera

Mina andra datorer är trasiga så använder min skoldator och de uppskattar nog inte att jag uppdaterar... Köper då en dator med Windows 10/8.1.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Mina andra datorer är trasiga så använder min skoldator och de uppskattar nog inte att jag uppdaterar... Köper då en dator med Windows 10/8.1.

det går att nedgradera tillbaka

har uppdaterat från 8.1, är nöjd. webbläsaren känns dock snäppet segare än chrome..


   
SvaraCitera

nöjd o nöjd.. tycker det är kul men har stött på några problem redan


   
SvaraCitera

Armagedon:

Det ordnade jag redan igår, på morgonen. Med en reservation sedan kanske 2 månader tillbaka Tumme upp

reserverade också för 2 månader sedan men har ej fått ngn notifikation om att uppdateringen är redo än. :/ 

Får felkod 80240020 varje gång den försöker uppdatera.... 

Namnlös_6.jpg

Är väl iofs inget problem då jag ej vill uppdatera förrns om ngn månad eller 2 ändå. 


   
SvaraCitera

S3ON:

reserverade också för 2 månader sedan men har ej fått ngn notifikation om att uppdateringen är redo än. :/ 

Får felkod 80240020 varje gång den försöker uppdatera.... 

Namnlös_6.jpg

Är väl iofs inget problem då jag ej vill uppdatera förrns om ngn månad eller 2 ändå. 

https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10


   
SvaraCitera