Aviseringar
Rensa alla

har du ett "normalt" liv?


Ämnesstartare

kraamisz:

varför tror du det? alltså någon speciell anledning?

för att jag ska börja kbt igen! terapi.. och käkar piller, som förhoppningsvis hjälper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Because life's a bitch!

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

för att jag ska börja kbt igen! terapi.. och käkar piller, som förhoppningsvis hjälper

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går rakt fram, ibland uppåt och ibland neråt.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

[smile]

tycker du verkar ledsen hela tiden, tycker du ska ta tag i det och söka hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Hur?

Är frisk & så, men lever ganska tråkigt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är frisk & så, men lever ganska tråkigt.

Det är ju inge bra 🙁 Ska du inte göra något åt det?

Lounge fact:

tycker du verkar ledsen hela tiden, tycker du ska ta tag i det och söka hjälp

Det stämmer att jag är ledsen för det mesta, men det är inget som en terapeut kan hjälpa mig med. Jag gör ingenting på dagarna, det är därför. Och det är inte för att jag är deorimerad och inte vill. Jag vet bara inte vad jag ska göra. Vill träffa nya människor och det bästa är väl att börja på något, läsa en kurs eller liknande, men det mesta började typ i januari. Sen där här med människor..det är så ytligt. Jag vet att det blir vad man gör det till, men det blir alltid fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Det går rakt fram, ibland uppåt och ibland neråt.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett liv, sen vad som är normalt eller inte, det kan inte jag avgöra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Jag vet bara inte vad jag ska göra. Vill träffa nya människor och det bästa är väl att börja på något, läsa en kurs eller liknande, men det mesta började typ i januari.

Ja eller typ någon sport eller så? Du får gå in för det lite! Har du inga andra vänner i din omgivning?

Vet inte vad du menar med att det är ytligt med människor men jag tror du mår bättre av det än att vara ensam hela tiden och inte ha något att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Har ett liv

bättre än att inte ha något right


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både och. Går inte mest åt något håll utan har en väldigt jämn nivå av både skit och förbättringar just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

bättre än att inte ha något right

vet inte, kände inte så mycket när jag inte hade ett liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mest ner fast tror de börjar gå upp nu fast tror cokså de kommer vända[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ja eller typ någon sport eller så? Du får gå in för det lite! Har du inga andra vänner i din omgivning?

Jag har sökt till ett flertal kurser men vet inte om jag kommer in. Nej, har inga vänner. Om jag hade haft det skulle det inte göra så mycket att jag varken pluggade eller jobbade. Då hade jag ändå haft något att göra.

Lounge fact:

Vet inte vad du menar med att det är ytligt med människor men jag tror du mår bättre av det än att vara ensam hela tiden och inte ha något att göra.

Har testat men mår inte ett dugg bättre av det. Snarare tvärtom. Känner mig bara ännu mer ensam. Men jag inser att det är första steget mot ett socialt liv.

Rödingajävel:

Både och. Går inte mest åt något håll utan har en väldigt jämn nivå av både skit och förbättringar just nu.

då är du ganska lycklig, iaf som jag ser det. men det är bara du som vet


   
SvaraCitera