Aviseringar
Rensa alla

Har du ett visitkort?


Hade tidigare, när jag frilansade. Nu kan jag få av jobbet om jag vill, men det känns rätt onödigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe, men alltid velat ha pga känns så coolt att kunna fiska fram ett visitkort ur jackfickan och ba "ehehe, här är jag Blink"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Hej malin

Jag är man så jag heter inte Malin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

V.J.:

Jag är man så jag heter inte Malin.

Manlin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde kanske ha taggat tråden med plusmoderering för att slippa fjantpellar som Bööööörg. Ingen moderator som kan lägga till det i efterhand?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade sånt när jag var kanske 5 år

hade dock inget jobb, telefon eller e-mail så det var lite onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade ett när jag jobbade med logistik på terminal norr om
Oslo, men typ de flesta med truckkort hade ett såatteh... var inge speciellt och delade bara ut ett till en vilsen lastbilschaffis.


   
SvaraCitera
b1son

V.J.: Nej

hänger d mkt prominenta personer på um e min motfråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: hänger d mkt prominenta personer på um e min motfråga

Nä, tror inte på att TS är prominent heller, för då hade hen skrivit framstående eller möjligen eminent istället. Prominent låter som nån sorts läkemedel - proaktivt läkemedel som gör dig resistent mot [sjukdom], smakar mint = köp Prominent!


   
SvaraCitera

vill ha pga:


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Aldrig haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra:

Nä, tror inte på att TS är prominent heller, för då hade hen skrivit framstående eller möjligen eminent istället. Prominent låter som nån sorts läkemedel - proaktivt läkemedel som gör dig resistent mot [sjukdom], smakar mint = köp Prominent!

Prominent är ett annat ord för framstående, förnäm, bemärkt, berömd, celeber, betydande, inflytelserik, mäktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

V.J.: Prominent är ett annat ord för framstående, förnäm, bemärkt, berömd, celeber, betydande, inflytelserik, mäktig.

Ja, det vet jag, men alla ord är inte lika bra. Dessutom bryter det nog allt lite grand mot vett och etikett att du om dig själv säger att du är framstående - vore du verkligen det så hade andra framstående människor erkänt dig och dina framgångar genom att presentera dig som framstående. Lite som med den sanna överklassen eller adeln, som inte skryter om att de sitter och fiser på enorma rikedomar.

Tag lärdom! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra:

Ja, det vet jag, men alla ord är inte lika bra. Dessutom bryter det nog allt lite grand mot vett och etikett att du om dig själv säger att du är framstående - vore du verkligen det så hade andra framstående människor erkänt dig och dina framgångar genom att presentera dig som framstående. Lite som med den sanna överklassen eller adeln, som inte skryter om att de sitter och fiser på enorma rikedomar.

Tag lärdom! Icke!

Ringer du t.ex Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Bengt Svenson, Anders Danielsson m.fl kan de bekräfta att jag är prominent.


   
SvaraCitera