Aviseringar
Rensa alla

Har du färgade ögonbryn?


Ämnesstartare

soimpolite:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

nope, too blond for that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Kille/Resultat (Du röstade på detta alternativ)

.. Jag ogillar i färgade ögonbryn av någon anledning. Förvisso finns det undantag så länge man har det någorlunda under kontroll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Kan någon bekräfta att det inte blir lika markerat utan mer naturligt om man färgar?

Ja, det blir det. Jag färgar mina mörkare om jag färgar håret mörkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

.. Jag ogillar i färgade ögonbryn av någon anledning. Förvisso finns det undantag så länge man har det någorlunda under kontroll.

Fast jag vill ju att det skall se naturligare. Nu tror ju folk att jag har färgat håret mörkare, vilket jag inte har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Fin och lagom mörk färg som passar bra till mitt hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Image
it is, tycker det fungerar bra.. men skulle kunna tänka mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

it is, tycker det fungerar bra.. men skulle kunna tänka mig

ger för markerat resultat, ser onaturligt ut 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ger för markerat resultat, ser onaturligt ut 🙁

nej? [crazy] då är du inte bra på att använda det, man tar lite lite färg och suddar ut med penseln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använde bodyshops ögonbrynskugga förut och den har hårdare pensel och därmed mer svårplacerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nej? då är du inte bra på att använda det, man tar lite lite färg och suddar ut med penseln

alltså jag fick en make-up-kurs på make up store i födelsedagspresent tidigare. fick en väldigt mörk sotning och å sa hon att ögonbrynen försvinner när man har så mkt smink så hon fyllde i dem. en make-up-artist om ngn borde ha gjort det rätt [crazy] och jag tyckte inte om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

en make-up-artist om ngn borde ha gjort det rätt [crazy] och jag tyckte inte om det

men då tyckte hon väll att det var fint med mer färg, klart man kan få hårdare och mörkare ögonbryn med det om man vill, men om man använder MIN metod med lite färg och mycket utsotning så blir de enbart lite mörkare + naturliga. beror ju helt vad man är ute efter och vilken metod man använder. möjligtvis redskap också. så jag om någon vet hur man gör rätt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

ja, svarta


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Får en sådan här bild i huvudet när man talar om färgade ögonbryn dock. [cute]

En sån tjej har vi på vår skola... Ser förjävligt ut.

onT: Hade när jag var färgad mörkhårig, då jag är blond från början och mina ögonbryn är precis i den ton så att de nästan inte syns alls.
Men nu orkar jag inte.


   
SvaraCitera