Aviseringar
Rensa alla

Har du gjort slut/blivit dumpad via nätet?


Ämnesstartare

Visste ni att var tredje svensk mellan 18-24 år har använt sms, Facebook eller mejl för att avsluta ett förhållande? 

Även om det är mest yngre som använder den lite opersonliga formen av att bryta ett förhållande så har tio procent av alla kvinnor och fem procent av männen gjort det.

Har ni själva gjort slut eller blivit dumpade via sms, Facebook eller mejl? Tycker ni att det är schyst? Spelar det någon roll? Är det bara nåt vi får acceptera nu när den digitala världen tar så stor plats i våra liv, eller borde vi hålla fast vid att göra slut IRL?


   
Citera

Var tredje svensk mellan 18-24 är fega idioter.


   
SvaraCitera

Zymba: Nej, inget av det

                                                                                                                          


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Zymba: Nej, inget av det


   
SvaraCitera
reben

dumpad en gång via msn men tvingade hnm komma hem till mig o göra d öga mot öga. mes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ja, jag har dumpat via nätet

en gång, kanske fler. har inte blivit dumpad via nätet men har haft "bråk" med partners via nätet, tycker inte det spelar någon roll egentligen. vissa diskussioner med vissa personer är lättare att ta via skrift. beror ju helt på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fingerprints gjorde slut 2 ggr på snapchat


   
SvaraCitera

Blev dumpad via msn en gång i 5:an

Var ju inte så hemskt precis, men uppskattar hellre om det sker IRL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivit dumpad en gång via mejl faktiskt... Vi var dock bara ihop i tre månader och vi var typ 16, så var inget seriöst förhållande precis. Mycket glad 


   
SvaraCitera

Blev dissad/ignorerad när jag försökte få oss att bestämma om vi ska gå vidare eller avsluta relationen. Vi var inte tillsammans men vi "dejtade" och jag var kär i personen så var jobbigt ändå.


   
SvaraCitera

Zymba: Ja, jag har blivit dumpad via nätet

han var så jävla feg och ryggradslös att annat vore märkligt.

reben:
dumpad en gång via msn men tvingade hnm komma hem till mig o göra d öga mot öga. mes

Hjärta
hur gamla va ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blivit dumpad i sms eller om det var msn

både och kanske men inget verkligare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ja, jag har dumpat via nätet

Galen

mene: 

Zymba: Vi var dock bara ihop i tre månader och vi var typ 16, så var inget seriöst förhållande precis.


   
SvaraCitera

När jag var sisådär 14 bast träffade jag en person två gånger, vi blev ihop men sen ville jag göra slut. Dessvärre fick personen reda på att jag inte längre ville vara ihop, så efter flera försök att kontakta hen utan framgång så dumpade jag till slut över msn. Räknas det ens?

När jag sen var ett par år äldre hade jag ett distansförhållande med en person, vi kom gemensamt överrens över msn om att vi inte längre skulle vara ett par efter sju månader så antar att jag både dumpade och blev dumpad samtidigt över nätet.


   
SvaraCitera