Aviseringar
Rensa alla

Har du gröna fingrar?


Ämnesstartare

Åååh, vårkänslor!

Nu när fåglarna kvittrar och snön äntligen försvunnit känns det som vår. Men detta året har jag ingen jättestor trädgård att slänga av mig all överskottsenergi på, utan en liten lägenhet [n]

Funderar seriöst på att ställa mig i kö för en odlingslott. Men tänkte, finns det någon som vill joina? Ju fler desto roligare! (och billigare) [bigsmile]

Kom igen, tänk så kul det hade varit med helt egenodlade jordgubbar, gigantiska solroser och jag kan t.o.m bjussa på fikastunderna i sommar. [smile]


   
Citera

Du säger ju inte ens vilken stad du bor i. [sad]


   
SvaraCitera

det snöar här..


   
SvaraCitera

är på för att få skörda solrosfrön.

mvh hungrig sork


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Du säger ju inte ens vilken stad du bor i.

Oj, förlåt min hjärna brukar inte vakna förrens emot eftermiddagen [blush] Det är i Malmö jag pratar om [smile]


   
SvaraCitera

vill också ha en odlingslott. [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Har en liten plats vid min uteplats där jag länge velat odla något, men jag har inte fått tummen ur och faktiskt gjort det. [sad]


   
SvaraCitera

åh.. kollade ut ur fönstret nu och såg att solen skiiiner. lyckokänslor värmer hela min kropp. men ska ej hoppas för det är fortf bara januari.

ja har gula fingrar, som bart simpson


   
SvaraCitera

vår???

vi har fortfarande snö och minusgrader


   
SvaraCitera

Minns när jag försökte så saker i mitt fönster sist. Mina råttor grävde alltid upp det och jag hade inte hjärta att lära dom att dom inte fick göra så.


   
SvaraCitera