Aviseringar
Rensa alla

Har du haft en homo-upplevelse?


Ämnesstartare

Har du? Inte något som folk frågar så ofta men förvånande många som varit med om det.


   
Citera

o vad i helsike är en homoupplevelsw


   
SvaraCitera

Blivit tafsad på av homos några gånger, räknas det?


   
SvaraCitera

en gång när jag var halvdäckad o försvarslös och blev avrunkad av en "milf" så började en snubbe(som va homosexuell!!11 o både han o hon va typ 30 bast o jag typ.. 17............)  runka av mig ist utan att jag märkte att han tog över (asså jag låg typ o sov med henne grensle över mig med ett täcke över och homogayen satt bredvid) sen märkte jag det och då reste jag mig så milfen ramla av o sen gick jag hem


   
SvaraCitera

vadå e d om en homo sapiens sexar en lr


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:
vadå e d om en homo sapiens sexar en lr

sjukt Ledsen


   
SvaraCitera

lemons or fruit:

sjukt Ledsen

ja usch utvisa dem


   
SvaraCitera

utveckla


   
SvaraCitera

HAHAH sög av en polare idag! Han sa att jag sög som jag vore bög


   
SvaraCitera

njae

min första kyss var med en tjejkompis för att vi skulle "öva" på varandra (jag vet), så hånglade vi lite osv. hon har dock varit med en tjej efter det så jag börjar tro att hon kanske ville lite mer Icke! kmr ihåg att vi faktiskt gjorde det till en lek, vi hade en tärning å hade bestämt vad varje siffra skulle va. kmr dock inte ihåg vad allt va men va rätt oskyldigt, inge sexuellt


   
SvaraCitera

Sex, kyssar. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

lemons or fruit:
en gång när jag var halvdäckad o försvarslös och blev avrunkad av en "milf" så började en snubbe(som va homosexuell!!11 o både han o hon va typ 30 bast o jag typ.. 17............)  runka av mig ist utan att jag märkte att han tog över (asså jag låg typ o sov med henne grensle över mig med ett täcke över och homogayen satt bredvid) sen märkte jag det och då reste jag mig så milfen ramla av o sen gick jag hem

Hur fick du upp den... superlibido eller


   
SvaraCitera

horungen:

Hur fick du upp den... superlibido eller

tror jag max hade halvbånge, njöt ej iaf...


   
SvaraCitera

Fick halvbånge när en polare (typ bög) smekte mig när jag låg och sov Shockerad

lemons or fruit:

tror jag max hade halvbånge, njöt ej iaf...


   
SvaraCitera

horungen: Fick halvbånge när en polare (typ bög) smekte mig när jag låg och sov

haha gay!!!1 Förvånad


   
SvaraCitera