Aviseringar
Rensa alla

Har du haft trekant?


Ämnesstartare

Knegaren: Och att du kallar dig själv alfahanne är bortom mitt förstånd! UM har redan en alfahanne och det är jag!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Behöva tänka på att alla ska få vara med lika mycket  osv

aww Rodnar snällt av dig att tänka så tkr jag Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Tjej: Nej men skulle vilja tänka mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope orealistiskt. Sånt händer liksom inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: gick åt helvete för en viss person fick för sig att spotta och sabba allt

Spotta?


   
SvaraCitera

Nä, hamnade dock i en väldigt konstig situation förut. Var ute med en tjejkompis och vi var väldigt fulla. Så blev hon uppraggad av någon kille som skulle hänga med henne hem men hon ville att jag också skulle det (vi är bara vänner), tror de var mkt för att hon inte ville ha med honom egentligen eller göra något med honom. Sedan hemma hos henne så sitter jag med killen och snackar och skrattar väldigt mycket. Tjejkompisen börjar hångla med honom och han börjar stryka sin hand mot mitt ben typ. Otroligt skumt var det. Tjejkompisen vill iallafall inte och är superfull så hon går och lägger sig ganska snabbt, jag ville verkligen inte heller så smiter iväg och sover på soffan, han la sig också på andra sidan soffan om jag minns rätt. De var iaf otroligt pinsamt dagen efter, tjejkompisen kom dock inte ihåg de. 😛 


   
SvaraCitera

nä å vill fan inte heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Och åter nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svarade nej och vill aldrig ha. Det är inte my cup of tea så att säga. Sex för mig är väldigt intimt, och jag gillar att jag och min partner enbart fokuserar på varandra just i stundens hetta osv. Vill inte dela den stunden med nån annan. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

snoret:
Svarade nej och vill aldrig ha. Det är inte my cup of tea så att säga. Sex för mig är väldigt intimt, och jag gillar att jag och min partner enbart fokuserar på varandra just i stundens hetta osv. Vill inte dela den stunden med nån annan. :$

Pretty much this.


   
SvaraCitera