Aviseringar
Rensa alla

Har du kille visat dig på webcam för en annnan kille?


Ämnesstartare

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån[wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gör det typ varje kväll [y]

Förövrigt är det du efterfrågar barnporr [no-no]
That's a big NO-NO![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Förövrigt är det du efterfrågar barnporr

Är inte det lite si och så eftersom ingen information sparas? Annnars är det väl barnporr att se personen framför dig i verkligheten också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Är inte det lite si och så eftersom ingen information sparas? Annnars är det väl barnporr att se personen framför dig i verkligheten också?

Från och med första maj så sparas all information hos internetleverantören [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Från och med första maj så sparas all information hos internetleverantören

Då är det ju internetleverantören som har barnporr! Även om det gäller två under 15 liksom!!!!!!!!! (Man får spara bilderna på varandra om båda parter är under 18, men då måste bilderna förstöras när någon av dem blir 18)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde det nog inatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån

tjompen:

Jag undrar om det är många killar typ 15-17 som visat sig på webcam för en annan kille eller om tanken funnits men inte vågat? jag gillar själv att se killar på cam men vill/vågar inte själv visa och då är det svårt hitta nån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här blev det ordentligt fel vet inte vad som hände...men jag skulle inte ha skrivit nån speciell ålder tänkte mig inte för..går det inte att ändra i ett inlägg eller ta bort det helt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Då är det ju internetleverantören som har barnporr! Även om det gäller två under 15 liksom!!!!!!!!! (Man får spara bilderna på varandra om båda parter är under 18, men då måste bilderna förstöras när någon av dem blir 18)

Men det är ju olagligt att titta på barnporr med [no-no]

Kom igen, TS är ju inte under 18. Han är ju P69, därför han inte vill visa sig i cam [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Men det är ju olagligt att titta på barnporr med

Det är fullt lagligt, för dig om du är under 18, att ha bilder på din partner som också är under 18.

MusPlupp:

Han är ju P69

You wish! [blush]


   
SvaraCitera

Jag brukar skype:a med en kamrat från Örebro. Det är trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har skypat och camat med killar så mycket att snart har jag väl överstigigt den astronomiska maxgränsen för samtalstid. Dock har jag aldrig visat upp mig i cam.


   
SvaraCitera