Aviseringar
Rensa alla

Har du KOL?


Ämnesstartare

Pendulum:

Duktigt. Håller du på att sluta?

aa! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

aa!

Fint. Blir stolt över dig! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Fint. Blir stolt över dig!

Oj, hur stolt...?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har nog inte KOL, men kanske känner du någon som har symtomen?

[bigsmile]Frisk som en fläskkorv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har nog inte KOL, men kanske känner du någon som har symtomen? Bjud in din vän att göra det här testet. Man vet att en halv miljon svenskar har KOL idag, men bara en av fem har fått en diagnos och därmed en behandling. KOL går att leva med, men det är viktigt att upptäcka sjukdomen i ett så tidigt stadium som möjligt.


   
SvaraCitera
Hando

Du kan mycket väl ha KOL. Vänta inte längre, kontakta din närmaste vårdcentral för att göra en undersökning. KOL går att behandla och leva med, men du måste först få en diagnos och en behandlingsplan. Det är viktigt att upptäcka sjukdomen i ett så tidigt stadium som möjligt.


   
SvaraCitera

Du har nog inte KOL, men kanske känner du någon som har symtomen? Bjud in din vän att göra det här testet. Man vet att en halv miljon svenskar har KOL idag, men bara en av fem har fått en diagnos och därmed en behandling. KOL går att leva med, men det är viktigt att upptäcka sjukdomen i ett så tidigt stadium som möjligt.

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Du kan mycket väl ha KOL. Vänta inte längre, kontakta din närmaste vårdcentral för att göra en undersökning. KOL går att behandla och leva med, men du måste först få en diagnos och en behandlingsplan. Det är viktigt att upptäcka sjukdomen i ett så tidigt stadium som möjligt.

Uj uj uj uj uj Ricky!!!11


   
SvaraCitera
Hando

Wanking_BC:

Uj uj uj uj uj Ricky!!!11

Jaman [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Oj, hur stolt...?[blush]

Så stolt så att jag nästan k...eh väldigt stolt eheheh [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Så stolt så att jag nästan k...eh väldigt stolt eheheh

Hahaha, fattar inte vad du menar riktigt. Men finns en massa nice ord som börjar på k.. men inget som passar in [shake][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Hahaha, fattar inte vad du menar riktigt. Men finns en massa nice ord som börjar på k.. men inget som passar in [shake][blush][blush]

Hahah, inte meningen att du ska veta vad jag menar.. det passade inte riktigt in så jag ändrade mig.. [censur][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Hahah, inte meningen att du ska veta vad jag menar.. det passade inte riktigt in så jag ändrade mig..

Haha men vaaa, blir så fundersam att jag nästan k.... [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan mycket väl ha KOL. Vänta inte längre, kontakta din närmaste vårdcentral för att göra en undersökning. KOL går att behandla och leva med, men du måste först få en diagnos och en behandlingsplan. Det är viktigt att upptäcka sjukdomen i ett så tidigt stadium som möjligt.

vA??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs: röker ej


   
SvaraCitera