Aviseringar
Rensa alla

Har du ljugit om att du haft ett förhållande?


Ämnesstartare

Gryphon:

helst inte ens vara i samma rum som dom. Lösaktiga tjejer äcklar mig, ingen av dom får någon drink av mig.

Samma här eller äcklar mig gör dem väl inte men blir inte intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

nej det har jag inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Förstår inte hur man kan vara så fräck att fråga om drink rakt av.

Det är ganska vanligt har jag märkt, speciellt platinablonda brudar samlas som flugor runt bajs om man tar in champange eller helrör på krogen. Vi kallar dem drinkhoror, skitbra för kåta killar som bara vill knulla och glömma. Kostar lite sprit sen får man ligga [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Det är ganska vanligt har jag märkt, speciellt platinablonda brudar samlas som flugor runt bajs om man tar in champange eller helrör på krogen. Vi kallar dem drinkhoror, skitbra för kåta killar som bara vill knulla och glömma. Kostar lite sprit sen får man ligga [bigsmile]

Kan tänka mig detta en kompis gav en brud 3 marker i blackjack och de knullade på toan 2 gånger för de. Jag tror de inte kostade han över 100 kr ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Kan tänka mig detta en kompis gav en brud 3 marker i blackjack och de knullade på toan 2 gånger för de. Jag tror de inte kostade han över 100 kr ens.

Mm, drinkhoror är billiga i drift. Dessutom är de ofta vulgära och ställer upp på bodytequila och allt möjligt. Synd bara att de inte fattar att killar föraktar dem, de verkar tro att man blir poppis om man gör sånt. Men egentligen är det bara fråga om ren förnedring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Mm, drinkhoror är billiga i drift. Dessutom är de ofta vulgära och ställer upp på bodytequila och allt möjligt. Synd bara att de inte fattar att killar föraktar dem, de verkar tro att man blir poppis om man gör sånt. Men egentligen är det bara fråga om ren förnedring.

Ja horor som horor.


   
SvaraCitera

En gång gjorde jag det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

nej det har jag inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

fakotza:

nej det har jag inte (Du röstade på detta alternativ)

Bara undanhållit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

nej det har jag inte (Du röstade på detta alternativ)

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

nej det har jag inte (Du röstade på detta alternativ)

Däremot kanske förnekat rätt uppenbara förhållanden och vägrat erkänna dem som sådana.


   
SvaraCitera

fakotza:

ja det har jag (Du röstade på detta alternativ)

Jag "ljög" för en kille en gång, men han var runt 30 (jag var 15) och bara vägrade lämna mig ifred! Världens äckligaste man som satt bredvid mig under konfirmationen. han var en av ledarna, och så var han med mig hela tiden. Tillslut gick de övriga medlemmarna i gruppen gå med på att jaga bort honom, så några av killarna satte sig vid mig och så satt vi och diskuterade min "kille". [badgrin] Han stack efter ett tag, woho! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var liten så sa jag att jag var ihop med en kille som jag var kär i [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

ja det har jag (Du röstade på detta alternativ)

[badgrin]


   
SvaraCitera
Issen

fakotza:

nej det har jag inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera