Aviseringar
Rensa alla

Har du mött ditt livs kärlek?


mynona

Jag tror att det finns flera, och det tror jag utan att vara cynisk eller så. Olika människor har olika effekt på en, påverkar en på olika sätt, utvecklar en på olika sätt, och man har behov av olika saker under olika delar av sitt liv... ens känslor för personer kan ju förhöjas/intensifieras till "förälskelse" under olika perioder och vila under andra. Jo jag är ganska svävande men jag tror att kärleken är svävande. Grundkärleken bevisas kanske av att vissa människor konstant finns kvar i ens liv någonstans oavsett vilken relation man har till dem just då. Varsågod fri filosofi


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Trodde det,men det tog slut för 13 månader sedan.  


   
SvaraCitera
myten

Nej.


   
SvaraCitera

Nix, men så är det inte heller något som jag jagar och söker efter. 


   
SvaraCitera
Cobrak

mynona:
Jag tror att det finns flera, och det tror jag utan att vara cynisk eller så. Olika människor har olika effekt på en, påverkar en på olika sätt, utvecklar en på olika sätt, och man har behov av olika saker under olika delar av sitt liv... ens känslor för personer kan ju förhöjas/intensifieras till "förälskelse" under olika perioder och vila under andra. Jo jag är ganska svävande men jag tror att kärleken är svävande. Grundkärleken bevisas kanske av att vissa människor konstant finns kvar i ens liv någonstans oavsett vilken relation man har till dem just då. Varsågod fri filosofi


   
SvaraCitera

Nej, jag tänker inte hålla på med kärlek. Inget intressant för mig


   
SvaraCitera

har någonsin träffat den person jag har bäst kompatibilitet med av alla personer på jorden? nej troligen inte.

träffat någon ("romantiskt" eller dylikt) som jag upplever att allting går förbluffande magiskt jättelätt med och som att man känt varandra hela livet? nej.

går inte att matcha fantasier så dags att ge upp förr eller senare. 


   
SvaraCitera

Har varit gift i över fyra år nu, så ja. Men vem vet vad som händer i framtiden, omöjligt att säga.


   
SvaraCitera

Exner:

Som i 'den man blir mest kär i'? Absolut.

Tänkte svara att jag börjar bli mer och mer tvivlande på den kapitalistiska kärleken som utgår från någon form av marknadstänk och sedan kom jag på att jag håller på att bli så jävla tråkig och bajsnödig.


   
SvaraCitera
b1son

ja: pasta


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Vet inte om har gjort det nu.


   
SvaraCitera