Aviseringar
Rensa alla

Har du också blivit våldtagen...?


kramkramkramkramkramkram och massa pussar får du från mig, och sen kan du få en stor banana split med sån där god vaniljglass med svarta prickar i, choklad och kolasås är ju såklart ett måste sen ett fint litet partyparaply på toppen.


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Bluff:

aaw :')

yesyesknark:

stor banana split med sån där god vaniljglass med svarta prickar i, choklad och kolasås är ju såklart ett måste sen ett fint litet partyparaply på toppen.

jag fullkomligt älskar glass 😛 kram..


   
SvaraCitera

ziiesh:

jag fullkomligt älskar glass 😛 kram..

känns det bättre nu? man får bara skita i allt dåligt och bestämma sig för att nu ska jag tamefan må bra och va glad. jag tror nog att det är enda sättet. Inte grubbla för mycket men ta hand om sig också såklart.

sen kan du ju få en banana split av mig varje dag!
och det götr juinte saken värre 🙂


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

yesyesknark:

känns det bättre nu? man får bara skita i allt dåligt och bestämma sig för att nu ska jag tamefan må bra och va glad. jag tror nog att det är enda sättet. Inte grubbla för mycket men ta hand om sig också såklart.

nja, inte väldigt mycket bättre i och med att jag fortfarande har allt i mig.. Och det som är jobbigt med den tanken är att så kommer det alltid vara.
Går inte att göra jättemycket åt deppet idag så länge jag är ensam, det är bara att hoppas på en bättre dag imorgon.

yesyesknark:

sen kan du ju få en banana split av mig varje dag!
och det götr juinte saken värre 🙂

Det vore lyx 😀


   
SvaraCitera

davvelito:

Kram till dig.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Klart att det är hemskt, jag skulle inte vilja vara med om det

ClosingTime:

men jag förstår inte hur man kan må dåligt över det flera år senare?

[confused]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

För att jag råkar ha en annan åsikt? Okej.

Nee, för att du sa att du inte förstod varför. Inte så svårt att förstå varför.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Nee, för att du sa att du inte förstod varför. Inte så svårt att förstå varför.

Okej, förstå, visst. Men tycker samtidigt att man bör kunna tänka på annat något år fram i tiden. Förträngning bör ju fungera hyfsat väl även när det gäller våldtäkt. Givetvis är det en in i helvetes jobbig situation den första tiden.


   
SvaraCitera

Precis, spela inte dum.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Okej, förstå, visst. Men tycker samtidigt att man bör kunna tänka på annat något år fram i tiden. Förträngning bör ju fungera hyfsat väl även när det gäller våldtäkt. Givetvis är det en in i helvetes jobbig situation den första tiden.

Tycker inte det är något konstigt alls med att man kan må dåligt flera år efter något sånt.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

jag skulle inte vilja vara med om det, men jag förstår inte hur man kan må dåligt över det flera år senare?

ClosingTime:

Okej, förstå, visst. Men tycker samtidigt att man bör kunna tänka på annat något år fram i tiden. Förträngning bör ju fungera hyfsat väl även när det gäller våldtäkt. Givetvis är det en in i helvetes jobbig situation den första tiden.

Eg är ju misshandel värre, men dom flesta verkar kunna förtränga sånt. Tror det har mycket med samhället att göra. Du FÖRVÄNTAS och FÖRVÄNTAR dig att du ska vara helt fucked up typ.

Gråter en kille över misshandel är han en liten fitta, förstörd ynklig och värdelös, osexig och omanlig.

Thats how it goes!


   
SvaraCitera

Kablash__:

Tycker inte det är något konstigt alls med att man kan må dåligt flera år efter något sånt.

Jag tycker inte folk är konstiga som känner så, det är inte det jag menar. Jag menar mer att det är lustigt att psyket inte klarar av att förtränga det på så lång tid, som den klarar med mycket annat. Men tycker och tror vi inte lika känns det onödigt att bråka. [smile]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Eg är ju misshandel värre, men dom flesta verkar kunna förtränga sånt. Tror det har mycket med samhället att göra. Du FÖRVÄNTAS och FÖRVÄNTAR dig att du ska vara helt fucked up typ.

Tycker inte alls en misshandel är värre, inte ens i närheten. Fast alla tycker vi väl olika :<

ClosingTime:

Jag tycker inte folk är konstiga som känner så, det är inte det jag menar. Jag menar mer att det är lustigt att psyket inte klarar av att förtränga det på så lång tid, som den klarar med mycket annat. Men tycker och tror vi inte lika känns det onödigt att bråka.

Jaa, men det är väl de där med att sex är väldigt känsloladdat osv.
Nee, det har du rätt i 🙂


   
SvaraCitera

Kablash__:

Jaa, men det är väl de där med att sex är väldigt känsloladdat osv.

Kom på en sak som bör tilläggas! Givetvis är det jävligt illa och hemskt och allt om det leder till att kvinnan blir gravid, det kanske jag bör poängtera. [cute]

Dold text: Jag har dig på msn men har inte vågat skriva hej än. [blush]


   
SvaraCitera