Aviseringar
Rensa alla

Har du piercing eller tatuering?


Har haft mouche (sidan av överläppen), men var tvungen att ta ut [cry] fan!


   
SvaraCitera
Hando

Två flesh, en helix, en i ögonbrynet, och en blivande industrial.
Har även tre st förbannat fula hemmagjorda tatueringar [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag har 29 piercings (orkar inte skriva vart). I tatueringsväg har jag en sleeve, andra underarmen, fötterna, ena vaden och arslet. Mer blir det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett gäng piercingar. Och har tyvärr bara hunnit göra en tatuering. [sad]


   
SvaraCitera

Tänker inte avslöja min geniala tatueringsidé som jag har, då kommer någon att ta den. Så genial är den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Tänker inte avslöja min geniala tatueringsidé som jag har, då kommer någon att ta den. Så genial är den.

Visst... Det är en karpfisk, eller hur?


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Så genial är den.

Så genital är den!

På tal om det btw..
Någon borde tatuera en mindre kuk på sin egna, så den riktiga ser större ut. Sjukt kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MongoBarnet:

Om ni har vart? Och vad tkr ni är snyggt? Själv har jag 2 i naveln, 1 i tungan och en tatuering på benet men är sugen på en till men vet inte vart några förslag?

Har ppiercing i näsvingen, septum, medusa, tungan, h. sida i underläppen, naveln, 14 i öronen (2 av dme är 16mm).
Sen tatueirngar har jag en skorpion på magen, sen 5 stjärnor på benet och i ena stjärnan är där ett M, men den är inte klar än.
Och har en hel del mer planerat ^^


   
SvaraCitera

Jag har 1 i naveln 🙂 tkr själv att det är skit fint och super fräscht iaf till en fin brun solbränna , as snyggt 😀
skulle jätte gärna vilja ha mitt namn på min handled men är skiit rädd att d tar ont :S

kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, piercingar verkar poppis, är jättesugen på att göra 2 till i navlen så det blir som ett kors 🙂 Men har funderat på att tatuera en dragkedja på ena sidan av ryggraden 🙂 Hur läckert som helst 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har 8 i öronen (en är på snart 4 mm och växande), har haft en labret, en tragus en industrial, samt en fult tagen forward helix... tror inte studion gjort sån förut...

vill ha en inre conch, fler "vanliga" i öronen och någon tatuering, har funderat på ett spår av kattassar bak på vaden, för att hedra min älskade katt och för att jag är kattmänniska [crazy][cool][party]


   
SvaraCitera

theLINDGREN:

Det är en karpfisk, eller hur?

knappast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ju då öronen, tungan & ögonbrynet.

Blir även en ros som smälter ihop med en dödskalle på underamen inom en snar frantid =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG HADE 4MM I KUKEN MEN TOG UR DEN


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera