Aviseringar
Rensa alla

Har du positiv syn på asiatiska killar.


Cobrak

aa om jag är bättre än dem i starcraft


   
SvaraCitera
Cobrak

aa om jag vinner över dem i starcraft 


   
SvaraCitera

Cobrak:
aa om jag vinner över dem i starcraft 

Du fortsätter påminner mig om min high school crush, hör aldrig någon prata om Starcraft om det inte är ni,två förälskelser faktiskt med Starcraft  Ledsen


   
SvaraCitera

ErikJoong:

I flashback sa folk att svenska tjejer är mycket intresserade arabiska killar. De gillar inte svenska män så mycket och de tittar inte ens på Asien: D Det varför jag ställer frågor här

enda anledningen till att svenska tjejer kollar på arabiska killar är för de är coola jämfört med svenskar men jag själv som vet vilka svin arabiska killar (menar inte alla men ganska många) är  skulle jag med störst sannolikhet bli ihop med en asiat min sambo är Japansk och hon är hur snäll som helst


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

enda anledningen till att svenska tjejer kollar på arabiska killar är för de är coola jämfört med svenskar men jag själv som vet vilka svin arabiska killar (menar inte alla men ganska många) är  skulle jag med störst sannolikhet bli ihop med en asiat min sambo är Japansk och hon är hur snäll som helst

Shhhh alla vet att islam är religion of peace


   
SvaraCitera

Maymay:

Shhhh alla vet att islam är religion of peace

ja det är ju klart att islam religion of peace medans hinduismen är världens farligaste religion


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

ja det är ju klart att islam religion of peace medans hinduismen är världens farligaste religion

India super power 2020, eller du kanske inte förstår memes ;(


   
SvaraCitera

Maymay:

India super power 2020, eller du kanske inte förstår memes ;(

vad är memes jag förstår inte sånt


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

vad är memes jag förstår inte sånt

Memes to cure my depression, fast inte riktig depression tho för det är värre.FB_IMG_1556020436875.jpg
Här har du en low effort meme


   
SvaraCitera

Maymay:

Memes to cure my depression, fast inte riktig depression tho för det är värre.FB_IMG_1556020436875.jpg
Här har du en low effort meme

Bildresultat för meme min egna lilla favorit


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Bildresultat för meme min egna lilla favorit

Usch normie meme reeeee 😉


   
SvaraCitera

Jag gillar asiater 🙂


   
SvaraCitera

Asien är ju jättestort!
Nästan ifrån Novaya Zemlya till Arabien till Indonesien till Tjuktjerhavet och upp till månen o tillbaka! Det är bautastort! Oja.

Jag gillar väl generellt Asiatiska killar helt okej sedan finns ju positivare och negativare undantag som det alltid gör.


   
SvaraCitera

ErikJoong:

Det finns några typer svenska flickor jag gillar. De är flickor som ser feminina och vänliga ut.

Ja men dåså, inte så högt ställda krav, det är positivt för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis :
Asia is huge!
Almost from Novaya Zemlya to Arabia to Indonesia and up to the moon and back! It's Bautastort! Oja.

Well I generally like Asian guys quite okay then there are more positive and negative exceptions that it always does.

Jag menar östasiatiska inklusive Kina, Korea, Vietnam, Japan


   
SvaraCitera