Aviseringar
Rensa alla

Har du Sanning Konka Elaka Versionen?


Ämnesstartare

Hejsan. Jag undrar om det är någon som har väldigt tråkigt eller vill vara väldigt snäll mot mig 🙂 och skriva alla frågorna och sakerna man ska göra här på forumet eller om jag ger er min msn?
Eller om ni kanske vet någon annan sida på nätet det står på 🙂 tack på förhand 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Vem fan skulle orka skriva ned alla frågor? Varför köper du den inte bara? Kostar den inte typ 50 spänn?


   
SvaraCitera

Vill du att någon ska skriva av alla frågor i ett helt sällskapsspel? [shake]


   
SvaraCitera

haha, jag har den faktiskt. Fick när jag fyllde år[love]
Dock oanvänd. Men nä, att skriva ner alla de frågorna verkar sjuukt intetgivande för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vem fan skulle orka skriva ned alla frågor? Varför köper du den inte bara? Kostar den inte typ 50 spänn?

som jag sa...någon som har väldigt tråkigt...och nej typ 100...jag är FATTIG!!!

Klorofyl:

Vill du att någon ska skriva av alla frågor i ett helt sällskapsspel? [shake]

Ehh det framgår ganska tydligt -.-'

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Budolicious:

haha, jag har den faktiskt. Fick när jag fyllde år[love]
Dock oanvänd. Men nä, att skriva ner alla de frågorna verkar sjuukt intetgivande för mig

gött (Y) nej men jag sa ju om man har välfigt tråkigt...då hade jag lätt gjort det iaf...


   
SvaraCitera

Linada:

gött (Y) nej men jag sa ju om man har välfigt tråkigt...då hade jag lätt gjort det iaf...

Jag har väldigt tråkigt, har suttit och inte gjort något på hela dagen typ. Men jag skulle ju få än tråkigare om jag satte mig och gjorde det där[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS!!! "" Eller om ni kanske vet någon annan sida på nätet det står på ""

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Budolicious:

Jag har väldigt tråkigt, har suttit och inte gjort något på hela dagen typ. Men jag skulle ju få än tråkigare om jag satte mig och gjorde det där[rolleyes]

Jag skulle gjort det för då hade man ju iaf ngt att göra 😉


   
SvaraCitera

Tänk på att inte göra dubbelposter [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tänk på att inte göra dubbelposter [smile]

vaddå dubbel...på min dator är det in gen dubbel 😉


   
SvaraCitera

"Kyss den mitt emot"
"Säg en elak men ärlig sak om varje deltagare"
"Låt personen till höger om dig göra ett sugmärke på dig"
"Slicka på något som de andra deltagarna väljer"
"Visa tre sexställningar och låtsasjucka"
"Dansa som en apa och låt som en ambulans"

Hm... de enda jag minns. Körde det igår.


   
SvaraCitera

Jisses, du kan väl knappast förvänta dig att någon skriver samtliga frågor här. Folk har bättre saker för sig.


   
SvaraCitera

Åtta:

Varför köper du den inte bara? Kostar den inte typ 50 spänn?

Det är nog det bästa tipset! Alternativt hitta på egna grejer om inte pengarna finns. Det kan inte vara så svårt att dra en google och hitta lite exempel. Det får nog bli mitt tips. Alternativt att du ber folk hjälpa dig hitta på Sanning eller Konka-grejer, men som inte nödvändigtvis är från spelet, men som du själv kan välja att ta med!

Tråden är anmäld som piratkopiering, vilket inte är tillåtet. Så tipset blir att antingen googla, eller skapa en tråd och be om förslag som jag föreslog i ovanvarande stycke.

Låser den här då den uppmanar till piratkopiering. Men skapa som sagt gärna en tråd som inte specifikt önskar specifika saker från ett spel som säljs.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera