Aviseringar
Rensa alla

Har du slagit Tv:n?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder har du slagit tvn och varför slog du tvn? 


   
Citera
Smilen

Nej


   
SvaraCitera
Smilen

Då kan den ju gå sönder. 


   
SvaraCitera

Vad jag kommer ihåg, aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att slå en TV är ungefär som att sparka på en kyl. Det enda som kan hända är att TVn eller kylen går sönder och själv står du där med lång näsa och får gräva djupt i spargrisen för att köpa en ny produkt. 


   
SvaraCitera

Japp


   
SvaraCitera
Smilen

Jötunheimer:
Japp

Den lever?


   
SvaraCitera

Smilen:

Den lever?

Japp


   
SvaraCitera
myten

Varför fan slår man TV:n av alla saker? Tangenbordet, musen och ps3 kontroller är det enda som får lida hemma hos mig. Detta är ju typ en "reflex" mer, skulle aldrig ställa mig upp från soffan för att gå och slå TV:n liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myten:
Varför fan slår man TV:n av alla saker? Tangenbordet, musen och ps3 kontroller är det enda som får lida hemma hos mig. Detta är ju typ en "reflex" mer, skulle aldrig ställa mig upp från soffan för att gå och slå TV:n liksom. 

Ja men man blir ju så jävla arg när det går dåligt och Tv:n är liksom budbäraren och då är det ju den man ger sig på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

råkade slå tvn 1 gång när jag siktade på ross geller.


   
SvaraCitera
myten

Emma24:

Ja men man blir ju så jävla arg när det går dåligt och Tv:n är liksom budbäraren och då är det ju den man ger sig på 

Hinner inte så långt innan jag fattar att det är en jävligt dålig idé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, ser inte på tv.


   
SvaraCitera
duden

Nej, har inte råd att göra det


   
SvaraCitera

inte slagit på nån elektronik grej dock slog ja sönder en byrålåda mee hammare när ja va förbannad flisorna rök, sen har ja slagit handen i väggen så ja fick ont i handen 


   
SvaraCitera