Aviseringar
Rensa alla

Har du testat droger?


Ämnesstartare

Har du testat droger(ALKOHOL RÄKNAS INTE I DENNA POLL)? Ja eller nej, enkel fråga. Du får gära vidareutveckla till vad du testat, när de va, om du sneat någon gång etc.


Drogers definieras av mig (och den följer vi här i denna tråd :p) all narkotikaklassad medicin och även droger som inte kan skrivas ut(gräs, Eva/Molly, spice etc)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja
Soma, U4EA, TZA och Adrenochrome


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: Nej


   
SvaraCitera

Aldrig! 


   
SvaraCitera
Haien

Nej


   
SvaraCitera

Jag har ju testat kaffe. Inget för mig. 


   
SvaraCitera

Har rökt ganja (cannabis) vid några tillfällen. Funkar som ren avslappnande drog men det är egentligen ingenting för mig. Är helst 100% drogfri. 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Axelinaaas: Nej

Kommer inte hända heller.

Btw, har sett andra använda illegala droger. T.ex. vanligt folk, umare och kändisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mja


   
SvaraCitera

Blandmissbrukade det mesta inom hallucinogener och centralstimulanter under ett antal år, men det var länge sedan nu jag använde något annat än alkohol. Känns bra att ha det bakom mig.


   
SvaraCitera

skulle ja testa droger nån gång så vore de nog med fel folk på fyllan o ja inte är medveten utan däckad typ , ja ni fattar


   
SvaraCitera

Skulle jag testa droger skulle jag göra som Luis CK.


   
SvaraCitera

Nej

(Bara apelsinjuice och sudoku)


   
SvaraCitera

Röstade innan jag läst definition.

Har tagit en del narkotikaklassade mediciner (på eget recept) har ju dock inte tagit den i något som helst syfte att bli bäng  eller dylikt...


   
SvaraCitera