Aviseringar
Rensa alla

Har du testat droger?


"i used to do drugs, i still do. but i used to too..."


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Skulle jag testa droger skulle jag göra som Luis CK.

förklara


   
SvaraCitera
Hando

Axelinaaas: Ja

Då även en moderator har erkänt droganvändande kan jag också lika gärna erkänna.Rodnar

1. Cannabis (Grönt och brunt)
2. Orange Haze
4. Salvia (Inte kryddan)
5. MXE
6. Mefedron/Metadon. (Kommer inte riktigt ihåg vad kranen sa)

Detta var under perioden då jag var 16-19 år. Aldrig tagit något i min ensamhet, bara rökt i samband med fest/grillkväll med vänner. Sniffa gjorde jag bara 3 gånger, varav bara 1 gång var i samband med partaj, de andra 2 var någon föräldrar bortresta och man drog ihop några nyfikna för att "testa lite".

Cannabis och Orange Haze var behagligt att röka, det smög sig på rätt tydligt och sen så var man hög.

Salvia, MXE och Mefedron/Metadon slog till som en snyting. Sitter och sväljer pulverblandade snoret/blossar och snackar skit, sen pang så är du hög som ett hus. Salvian var inte värre än att man skrattade okontrollerat i 5 minuter innan man kom tillbaka. Huvudet var rätt segt i någon timme.
Mefedron/Metadon var TBH en riktig stämningshöjare. Man var störst, vackrast och bäst, halsade ren vodka som vatten och var vän med alla. (Faktiskt mitt bästa festminne är de 2 timmar jag var påverkad av den substansen innan jag gick hem)

Var väl ganska nära på att snea på MXE, men tack och lov så var man ganska behärskad och omgiven av lojala vänner som kunde prata lite vett i en. När man kom hem 22:00 hög som Eiffeltornet kunde man säga att man svept X antal öl och mådde illa. Hörde ett väldigt tjockt, statiskt brummande i 2 timmar när jag skulle sova. Mycket obehagligt. (Typ om man åker tåg X14, och strömmen försvinner några sekunder, innan den kommer tillbaka hörs ett väldigt tjockt brummande. Hittade inga videoexempel dessvärre.)

Det är runt 20-25 ensklida tillfällen jag tagit droger. Har inte tagit droger medvetet sen jag var runt 19. Råkade dra ett bloss på en spliff med hasch i på fyllan en gång när jag var 20, men fick reda på det dagen efter.

Efter det har jag inte varit i kontakt med det. Har kvar samma vänner som förr då man brukade droger, vi växte väl ifrån det.
Jag ångrar inget av det, men saknar det samtidigt inte heller.


   
SvaraCitera

superpojken:

förklara

Ta något vart 5år eller nått sånt så jag får ett rus som känns fantastiskt som att jag gjorde det för första gången, sen skulle jag inte ta mycket och inga tunga grejer, ingen skit ska det vara det är bara korkat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Cannabis.


   
SvaraCitera

Lavoisier:
Bara Cannabis.

''Bara Cannabis'', låter som att du vill pröva på mer eller nått Blink


   
SvaraCitera

allt möljigt. inge rc skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

''Bara Cannabis'', låter som att du vill pröva på mer eller nått Blink

Har haft tankar på att testa kokain och/eller LSD eller E också, men om jag verkligen kommer att göra det återstår att se.


   
SvaraCitera

Lavoisier:

Har haft tankar på att testa kokain och/eller LSD eller E också, men om jag verkligen kommer att göra det återstår att se.

Jag misstänkte just att du ville pröva mer och så hade jag rätt. Är det dock inte dumt att pröva på nämda droger? Kokain är ju en rätt tung drog. LSD är ju kanske inte det värsta att få i sig men det känns inte som en trevlig drog att få i sig, kanske. Kokain är iof heller knappast någon trevlig drog, de flesta är ju inte det schysstaste att få i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jag misstänkte just att du ville pröva mer och så hade jag rätt. Är det dock inte dumt att pröva på nämda droger? Kokain är ju en rätt tung drog. LSD är ju kanske inte det värsta att få i sig men det känns inte som en trevlig drog att få i sig, kanske.

Lavoisier:

Har haft tankar på att testa kokain och/eller LSD eller E också, men om jag verkligen kommer att göra det återstår att se.

Lätt att snea på LSD och det är verkligen inte kul


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Lätt att snea på LSD och det är verkligen inte kul

Precis, bara på beskrivningen av påverkan och vad som är på lappen där man kan få tag på det låter det direkt otrevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: Lätt att snea på LSD och det är verkligen inte kul

Tror jag säkert. Talar du av egen erfarenhet?

trevlig-snubbe: Jag misstänkte just att du ville pröva mer och så hade jag rätt. Är det dock inte dumt att pröva på nämda droger? Kokain är ju en rätt tung drog. LSD är ju kanske inte det värsta att få i sig men det känns inte som en trevlig drog att få i sig, kanske. Kokain är iof heller knappast någon trevlig drog, de flesta är ju inte det schysstaste att få i sig.

Sägs ju att man ska testa allt innan man dör haha. Nej, men ärligt, så vet jag inte om jag faktiskt kommer att göra det. Inget jag övervägt eller så. Tanken har slagit mig bara, that's all.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lavoisier:

Tror jag säkert. Talar du av egen erfarenhet?

HAr själv aldrig testat LSD men majoriteten av de jag umgås med har. En av dom har sneat varje gång och tor hon testat 3-5 ggr


   
SvaraCitera

Lavoisier:

Sägs ju att man ska testa allt innan man dör haha. Nej, men ärligt, så vet jag inte om jag faktiskt kommer att göra det. Inget jag övervägt eller så. Tanken har slagit mig bara, that's all.

Jomen visst Glad Du gör som du vill i slutändan, en engångsföreteelse skadar ju inte men att hålla på med det längre är inte bra, speciellt inte med kokain då det är starkt beroendeframkallande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jomen visst Glad Du gör som du vill i slutändan, en engångsföreteelse skadar ju inte men att hålla på med det längre är inte bra, speciellt inte med kokain då det är starkt beroendeframkallande.

Nej, det hade isåfall bara varit för att testa. Inget jag tänkt hålla på med i någon större utsträckning. Har bara rökt CB ett par enstaka gånger också.


   
SvaraCitera