Aviseringar
Rensa alla

har du varit ihop med någon du inte haft särskilt starka känslor för?


Ämnesstartare

funderar på att bli ihop med någon jag gillar, men inte är kär i. fick mitt hjärta krossat igår och vet en tjej som varit intresserad av mig ganska nyligen. vem vet, jag kanske blir kär i henne med tiden? vill inte vara ensam [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

stefan87:

ja, ångrar det inte (Du röstade på detta alternativ)

Hoppades på att de skulle utvecklas, det gjorde det inte. Vi är vänner idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

ja, det var/är toppen (Du röstade på detta alternativ)

stefan87:

ja, ångrar det

Både och... Det var ett väldigt bra förhållande, vi hade kul ihop, bra sex, bråkade aldrig, tog hand om varandra osv. Men det slutade väldigt tråkigt med att jag kände mig tvungen att prova om jag hade någon möjlighet med en annan snubbe, som jag var kär i.

Känns för övrigt jättekonstigt att göra slut, när ingen av parterna egentligen är kär i den andra... Typ:

-Du, jag tror inte det här funkar
-Vadårå?
-Nä jag vet inte om jag är kär verkligen
-Jaha okej
-Och det är inte du heller... Så vitt jag vet
-Nä inte direkt. Älskar ju dig och så, men inte kär direkt, nej.
-Precis, så jag tänkte att om man blir kär i någon så blir det ju jobbigt om vi är tillsammans
-Det är sant...

Kändes faktiskt väldigt bisarrt. Iallfall, så hade jag ångrat det om till exempel han varit stormföälskad i mig. Då hade det varit väldigt elakt. Och risken finns ju trots allt alltid där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

ja, men så kände jag inte i början (Du röstade på detta alternativ)

Och tyckte ändå om honom asmkt ändå så ångrar det inte.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oja. du vill inte höra om det.


   
SvaraCitera

stefan87:

nej, men kan tänka mig att vara det (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

nej, skulle aldrig klara av att vara det (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej kommer inte på fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inne i ett sådant förhållande nu. Det är verkligen en hjärtskärande upplevelse, alltså. Hon är så otroligt snäll och fin och vi har massor gemensamt men så faller det hela på att hon inte har "rätt utsida". Slå mig till vett, någon, för jag är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hoppades på att de skulle utvecklas, det gjorde det inte. Vi är vänner idag.

är det svårt att vara vänner efter att ni gjort slut?

radartard:

Känns för övrigt jättekonstigt att göra slut, när ingen av parterna egentligen är kär i den andra... Typ:

-Du, jag tror inte det här funkar
-Vadårå?
-Nä jag vet inte om jag är kär verkligen
-Jaha okej
-Och det är inte du heller... Så vitt jag vet
-Nä inte direkt. Älskar ju dig och så, men inte kär direkt, nej.
-Precis, så jag tänkte att om man blir kär i någon så blir det ju jobbigt om vi är tillsammans
-Det är sant...

tragiskt [sad]

emery:

Och tyckte ändå om honom asmkt ändå så ångrar det inte.^^

[y]

skitliv:

oja. du vill inte höra om det.

jo, det vill jag

Czar:

Jag är inne i ett sådant förhållande nu. Det är verkligen en hjärtskärande upplevelse, alltså. Hon är så otroligt snäll och fin och vi har massor gemensamt men så faller det hela på att hon inte har "rätt utsida". Slå mig till vett, någon, för jag är dum i huvudet.

varför blev du ihop med henne? ni kanske lärde känna varandra på nätet, så såg hon inte ut som du föreställde dig i verkligheten? hur som helst, sluta plåga dig själv. du kan inte vara ihop med någon du inte är attraherad av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

är det svårt att vara vänner efter att ni gjort slut?

Vissa verkar tycka att det är en total omöjlighet att bli ihop med någon man haft ett förhållande med. Så tycker inte jag.
Visst kan det kräva en del men om man vill vara vänner så är det väl bara att fixa det.
Fast en rejäl paus mellan förhållande och vänskap rekommenderas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

varför blev du ihop med henne? ni kanske lärde känna varandra på nätet, så såg hon inte ut som du föreställde dig i verkligheten?

Precis. Det och ett bekräftelsebehov - jag ville bevisa för mig själv att jag öht kan bli omtyckt. Just nu är hon störtförälskad i mig medan jag sitter och känner mig som en idiot.

stefan87:

hur som helst, sluta plåga dig själv. du kan inte vara ihop med någon du inte är attraherad av

Jo, jag vet. Det är krångligt. Sorgligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vissa verkar tycka att det är en total omöjlighet att bli ihop med någon man haft ett förhållande med. Så tycker inte jag.

menar du att ni kanske blir ihop igen? [crazy]

Czar:

Precis. Det och ett bekräftelsebehov - jag ville bevisa för mig själv att jag öht kan bli omtyckt. Just nu är hon störtförälskad i mig medan jag sitter och känner mig som en idiot.

låter hemskt. [sad] är hon rent av ful i dina ögon, eller bara inte din typ?

Czar:

Jo, jag vet. Just nu är jag bara för feg för att våga avbryta ...

tänk igenom det hela ordentligt. du måste vara säker på din sak innan du gör slut, men dra inte ut på det, både för din och hennes skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

jo, det vill jag

helst inte här, men jag kan ju säga att jag verkligen inte gillade honom. inte det minsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

ja, ångrar det inte (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]


   
SvaraCitera