Aviseringar
Rensa alla

Har du varit kär?


lojs
 lojs
Ämnesstartare

Ja, har du varit kär på riktigt? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag ÄR kär.


   
SvaraCitera

aa, är det just nu


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:
Jag ÄR kär.

Ruttenfisk:
aa, är det just nu

Får man veta vilka?


   
SvaraCitera

hxiley:

Får man veta vilka?

En person.


   
SvaraCitera

Har varit kär, det var ingen lycklig historia, helt jävla värdelöst var det. Man får vl hoppas att man hittar nån schysst typ att bli kär i nån gång i framtiden.


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:

En person.

Näe! Jag som trodde att det var en rutten osthög full med flugor och avföring!


   
SvaraCitera

hxiley:

Får man veta vilka?

min flickvän


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

min flickvän

how cute
själv sitter jag och är ensam och kommer vara det på alla hjärtans dag om 12 dagar. jag äter salladsblad efter att ha blivit kallad för fetto.


   
SvaraCitera

hxiley:

how cute
själv sitter jag och är ensam och kommer vara det på alla hjärtans dag om 12 dagar. jag äter salladsblad efter att ha blivit kallad för fetto.

Kanske känns surt nu, men alla har vi perioder då allting bara känns jobbigt och deppigt. Det blir dock bättre, och du har all tid i världen på dig att hitta någon


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Kanske känns surt nu, men alla har vi perioder då allting bara känns jobbigt och deppigt. Det blir dock bättre, och du har all tid i världen på dig att hitta någon

Jag bryr mig egentligen inte om mina perioder. Jag lever på utan påverkan. Jag förhastar inte kärlek, speciellt inte personer och dens känslor. Livet är perfekt även fast jag har mina negativiteter.


   
SvaraCitera

hxiley:

Jag bryr mig egentligen inte om mina perioder. Jag lever på utan påverkan. Jag förhastar inte kärlek, speciellt inte personer och dens känslor. Livet är perfekt även fast jag har mina negativiteter.

Det viktigaste är att man njuter av livet, och det låter som om du gör det - vilket är bra


   
SvaraCitera

Ja. Tyvärr. Finns inget värre (eller bättre)


   
SvaraCitera

Som titeln säg, *vare kär*. Inte längre. Det va inte gemensamt, så nu sitt jag här helt ensammen


   
SvaraCitera
Haien

Ruttenfisk:

min flickvän

Är det hon du sa att du gillade för typ ett år sen?


   
SvaraCitera