Aviseringar
Rensa alla

har duck-läpp


Ämnesstartare

min överläpp ser ut som en jävla anknäbb
syns extra mycket på den avatar ja har nu

kan man inte göra någon slags operation när man blir äldre? så att man inte har en putmun menr ja?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ne den ser inte ut som en anknäbb [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

ne den ser inte ut som en anknäbb

känns så [sad]
kollade på bilden ida och insåg att jag ser ut som en anka

men finns d inga operationer? försökte söka på google men kom ej upp nåt


   
SvaraCitera

den ser ej ut som 1 anknäbb[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

operation, skitsnack. Du är ung och vanligt att man ifrågasätter sitt utseende då, men är det någon annan som bryr sig än du själv? Bara å chilla [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

operation, skitsnack. Du är ung och vanligt att man ifrågasätter sitt utseende då, men är det någon annan som bryr sig än du själv? Bara å chilla [bigcheers]

ne men min fd(hon visa sig va idiot) kompis påpekade att det såg ut som om jag putade med läppen hela tiden och har fått världens komplex över det


   
SvaraCitera

Antagligen går det inte att operera så det blir snyggt. Tänk själv, du måste ju ta bort något från läppen.....äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ne men min fd(hon visa sig va idiot) kompis påpekade att det såg ut som om jag putade med läppen hela tiden och har fått världens komplex över det

Ja ge fan i henne [confused] var nöjd med ditt utseende, du får bara dåligt självförtroende om du intalar dig annat [smile]


   
SvaraCitera

Kvackkvack [party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Ja ge fan i henne

jao, hon är seriöst inte särskilt beauty queen hon helr, även ifall hon vill tro så

Rådjuret:

Antagligen går det inte att operera så det blir snyggt. Tänk själv, du måste ju ta bort något från läppen.....äckligt

iförsej, låter nte särskilt fräscht. finns kanske några sminkmeoder som kan få den att se mindre ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Kvackkvack

bäääh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

c

juste, såg att antingen typ du lr någon annn confirmed my duckface [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

juste, såg att antingen typ du lr någon annn confirmed my duckface [mad][mad][mad]

Haha what?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Haha what?

aaa fast kan ha vart nån annan


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

aaa fast kan ha vart nån annan

Vet ej vad du snackar om. Så antagligen någon annan som gjort vad nu du snackar om [tard][party][party]


   
SvaraCitera