Aviseringar
Rensa alla

Har en crush på en tjej


Ämnesstartare

Hej, nu är det så att jag har en crush på en tjej.. Kan inte sluta tänka på henne, hon är något av det vackraste jag sett, vi känner inte varandra, vi gick endast på samma skola förra året. Jag slängde iväg en vänförfrågan på snapchat igår och hon accepterade. Men hur tycker ni jag ska göra för att ta första steget? Ska jag skriva till henne, eller ska jag ta en bild på mig själv och skriva till exempel hej, eller något liknande?

Hjälp skulle vara sjukt uppskattat


   
Citera

Skicka bara en snap och se vart det leder... Tumme upp


   
SvaraCitera

om hon ba inte är aktivt ointresserad är ju saken biff


   
SvaraCitera

Bara skriv hej o ta de lite lungt först. Prata bara ibland o typ fråga lite saker o börja prata mer o mer. 
Kanske du tar reda på nått ni båda gillar så kan du fråga om hon vill träffas o göra något inom det ämnet etc...
Annars får du tuffa upp dig o säga att du faktist gillar henne o fråga om ni ska göra något.
Eller så kan du ju alltid se vart hon är genom snapchat o sen gå dit o "råka" stöta in i henne o så bara börjar ni prata hahahha 


   
SvaraCitera

Börja med ett ''hej''


   
SvaraCitera

Tilda Heart

hej Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda Heart:
Bara skriv hej o ta de lite lungt först. Prata bara ibland o typ fråga lite saker o börja prata mer o mer. 
Kanske du tar reda på nått ni båda gillar så kan du fråga om hon vill träffas o göra något inom det ämnet etc...
Annars får du tuffa upp dig o säga att du faktist gillar henne o fråga om ni ska göra något.
Eller så kan du ju alltid se vart hon är genom snapchat o sen gå dit o "råka" stöta in i henne o så bara börjar ni prata hahahha 

Ska jag ta en bild på mig o skriva hej, eller bara använda chatt grejen?


   
SvaraCitera

En selfie för att starta konversationen skulle inte jag kört med... Men ett hej skulle jag ha skickat iaf.


   
SvaraCitera

Ta henne i skinkorna o kör!


   
SvaraCitera