Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 22:44 Vad ska jag göra med den?Ställa den någonstans i tidsrymden kanske?Problemet är att detta resonemang går före själva reflexen att ställa frågan.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 22:48 Ställ den i idévärlden där den hör hemma!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 22:53 Ibland kan det vara bra att låta frågorna få behålla sin ursprungliga form, dvs att inte ställa dem alls.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 22:53 Ricochet:Ibland kan det vara bra att låta frågorna få behålla sin ursprungliga form, dvs att inte ställa dem alls.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 23:03 Viljans Triumf:ge den till mig nej, du får faktiskt komma fram till dina frågor själv jag jobbar hårt med mina, men antar att du får jobba hårdare med dina
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 23:04 Ricochet:Ibland kan det vara bra att låta frågorna få behålla sin ursprungliga form, dvs att inte ställa dem alls.bra vet jag inte ennie:aha, där ligger ju du
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 23:10 Infraröd:men antar att du får jobba hårdare med dinajobbigt att bara ha svar
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 23:15 Viljans Triumf:jobbigt att bara ha svarja