Aviseringar
Rensa alla

har ett dilemma...(tjej jag gillar)


Ämnesstartare

hej kära forummedlemmar osv.. jag har under.. hm.. vad var det.. jo, 4 dagars tid pratat med en tjej som jag träffade på ett disco/nattklubb och vi stämde träff i måndags. Vi kollade på film och jag strulade upp henne, inget annat, under ca 5 timmar lite till och från. Nu är det så att hennes ex har fått reda på detta, jag sa det till honom samma dag då vi 2 är bästa vänner samt tränar tillsammans.. Han, hon och jag mådde skit hela natten och nu igår, löstes allt. han är glad som fan att han slipper henne, hon vill mest vara vänner just i nuläget, för hon kanske sårar mig eller nåt sa hon.

vi pratade igår på fb chatten i ca 4 timmar hela tiden och dampade loss totalt, snackade om vad fan som helst och frågan är nu:
Nästa helg, dagen efter hennes födelsedag så är det återigen disco/nattklubb, tror hon ska dit för o försöka smälta det där andra jag pratade om. ska jag ta chansen och försöka iaf få lite strul eller hur ska jag göra för att visa att jag vill ha henne? Min kompis respekterar vad jag än gör med henne.. tack [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

När den rätta dyker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad det vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

När den rätta dyker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad det vill

mitt hjärta har sagt till mig hela tiden, sen första dan jag träffade henne.. hjärnan säger att jag borde avstå för min bästa väns skull.. idk what to do


   
SvaraCitera

swefree1:

hjärnan säger att jag borde avstå för min bästa väns skull.. idk what to do

Har kompisen sagt att det är ok och att han inte har kvar några känslor för tjejen så finns det inget att oroa sig över. Fråga för säkerhets skull om han tycker det är helt lungt så ingen svartsjuka inblandas.Annars är det en smart ide att du berättar att du vill "skynda långsamt" och att ni ska träffas på dejt så ni får prata i lugn och ro,innan ni strular. Lycka till!


   
SvaraCitera

"strula upp"


   
SvaraCitera

passaro:

"strula upp"

skulle just kommentera detta

Varför inte strula "ner"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swefree1:

jag än gör med henne

För hon har ingen talan alls i vad "du ska göra med henne", jävla svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Animal Liberation:

För hon har ingen talan alls i vad "du ska göra med henne", jävla svin.

ta det inte så jävla bokstavligt. Vad jag än gör med henne - kan va ungefär.. : strula, träffas, ha kul... jag är ingen player som halva jordklotet. jag har varit singel i 3 år och inte lagt energi på kvinnor en sekund under de åren, nu vill jag ha en flickvän som jag kan älska dag in, dag ut. förlåt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swefree1:

ta det inte så jävla bokstavligt.

Låter fortfarande som om du bara vill träffa någon för att du ska få ut något av det och att personen du träffar inte behöver vara någon speciell person utan att vem som helst skulle kunna duga så länge du har roligt, får strula osv.


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

personen du träffar inte behöver vara någon speciell person utan att vem som helst skulle kunna duga så länge du har roligt, får strula osv.

Ser ärligt talat inte felet med just detta, men uttryck som "strula upp" och sånt får mig att le


   
SvaraCitera
Exner

swefree1:

hur ska jag göra för att visa att jag vill ha henne?

swefree1:

i ca 4 timmar hela tiden och dampade loss totalt, snackade om vad fan som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha asså.. idag i skolan så skrev hon helt random till mig "Wanna fuck me?" och i dagens samhälle så är det fullt med facerapes här och där så jag frågade rakt ut och sa att det va en obvious facerape och hennes svar: "Nej det är det inte, jag viiiilll knulllaa dig!!!"

Fett!


   
SvaraCitera