Aviseringar
Rensa alla

har ett jävla pojkvän problem ja behöver hjälp med!!


detberorpå:

vae de?

Reserv


   
SvaraCitera

Han är riktigt taskig vill jag säga! Min man bjuder iaf med mig men det är för att han vet att jag klarar mig själv alldeles utmärkt. Jag behöver inte någon att hålla i handen hela tiden, och det är en av anledningarna till att han älskar mig [cool] MISS INDEPENDENT


   
SvaraCitera

acceptera det inte.


   
SvaraCitera

honolulu:

Eller så går du ut själv och säger att han inte får följa med!


   
SvaraCitera

isola:

Reserv

[surprised]
oki


   
SvaraCitera

Säg att han får en avsugning + en god middag om han stannar hemma [shake]


   
SvaraCitera

(Är världens bästa pojkvän för övrigt tro inget annat [mad])


   
SvaraCitera

rocka_billy:

han går på fester varje helg och bjuder mig aldrig! när jag frågar om jag får hänga med blir han sur å säger att jag ska sluta tjata.

ironiskt nog träffade jag en kille på en fest igår som aldrig ville ha med sig sin tjej när han gick på fest

om det skulle vara han mot all förmodan kan jag försäkra dig om att inget hände[crazy]

men det är sådär mycket för att vissa känner att tjejen kan vara ivägen och man vill bara ha trevligt med kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Men skulle också vara så att han är rädd för att du kanske ska börja gilla en annan kille

hoppas att det e så i alla fall å inget värre. men tråkigt att han inte kan lita på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Du kanske är tråkig att festa med. Typ blir asfull och börjar gräla eller grina eller något.

hahah nej du 😀 jag blev faktistk bjuden av han i lördags för en gång skulle för ja hade skällt ut han några dagar innan å jag hade ju jätte kul, satt å prata med massa tjejer där å alla tyckte att ja måste komma dit igen så det hoppas jag fast lär väl dröja ett år tills han bjuder mig nästa gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

om det skulle vara han mot all förmodan kan jag försäkra dig om att inget hände

tror inte det är han 😀 han är en raggare från grisslehamn 😉 hhe


   
SvaraCitera

Kanske han bara vill ha det för sig själv? Jag har inte alltid velat ha med killarna som jag varit tillsammans med ut.

Beror ju lite på vad för typ utav utgång det har varit också.
Kanske det är lite så för honom med.

När han går ut och "festar" går han då på hemfester eller går han ut på krogen? Vad för människor är det som han umgås med?

Är det både tjejer och killar, är det nyare vänner eller äldre vänner som han känt under en längre tid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

När han går ut och "festar" går han då på hemfester eller går han ut på krogen

ja han är bara på hemma fester hos en kompis. det är väl mest gamla med både och antar jag. nej men saken e att nu när jag va på fest med han i lördags de va första gången på ett år :p vill inte ens va där varje helg men någon enstaka gång liksom. saken e att hans kompisar frågar mig varför jag aldrig är med, flera frågar efter mig för båda hans kill å tjejkompisar tycker ju om mig så det e jobbigt för jag gillar dom också


   
SvaraCitera

Jag förstår ibland inte riktigt hur människor, och framför allt par, sköter sin kommunikation. Man berättar att man frågar, men då blev den andra sur, och sedan vadå? Är konversationen över när den ena parten blir ogrundat purken? Hur ska man då lösa konflikter?

Annars lånar jag tråden lite för att fråga om ett relaterat ämne jag kom på: Om man har partner, hur långt tycker ni då man får gå på dansgolvet med andra? Alla som har dansat krogdans vet att det kan bli ganska närgånget.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

hahah nej du 😀 jag blev faktistk bjuden av han i lördags för en gång skulle för ja hade skällt ut han några dagar innan å jag hade ju jätte kul, satt å prata med massa tjejer där å alla tyckte att ja måste komma dit igen så det hoppas jag fast lär väl dröja ett år tills han bjuder mig nästa gång

Bjud dig själv, alla ville ju träffa dig igen [y]


   
SvaraCitera