Aviseringar
Rensa alla

Har ett problem


Ämnesstartare

Slaggan_05:

Inte rikigt...... först och främst gillar jag henne, och kan inte direkt flytta till mellanöstern och vill inte.
Men tack för underhållande svar hahaha

Okej, då förstår jag men om det blir kris någon gång så vet du:) 


Ämnesstartare

Güntherloverxx_08:

Okej, då förstår jag men om det blir kris någon gång så vet du:) 

tack antar jag hahaha


Ämnesstartare

Slaggan_05:

tack antar jag hahaha

Ja hahahahahahaha


Ämnesstartare

Güntherloverxx_08:

Ja hahahahahahaha

ahahahahahahaha exakt