Aviseringar
Rensa alla

Har Exner dålig kvinnosyn?


Exner
Ämnesstartare

                                 


   
Citera

Hur ska exempelvis jag som inte vet något om din kvinnosyn kunna rösta?Ledsen

Hjärta


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

Storchen84:
Hur ska exempelvis jag som inte vet något om din kvinnosyn kunna rösta?Ledsen

Hjärta

Det finns en "blankt".


   
SvaraCitera
reben

jag tkte ja va roligaste alternativet så jag röstade på det


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

reben:
jag tkte ja va roligaste alternativet så jag röstade på det

Tack för din ärlighet.


   
SvaraCitera

jag röstade blankt, det känns som att jag kanske borde ha en åsikt men jag vet inte om jag ska utgå ifrån den generella "sexisthumorn" eller den genuina omtänksamhet du visar individuellt. kanske är ingen av dessa punkter representerande för din kvinnosyn, troligen inte, jag vet inte.


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

ply:
jag röstade blankt, det känns som att jag kanske borde ha en åsikt men jag vet inte om jag ska utgå ifrån den generella "sexisthumorn" eller den genuina omtänksamhet du visar individuellt. kanske är ingen av dessa punkter representerande för din kvinnosyn, troligen inte, jag vet inte.

Jag röstade också blankt.


   
SvaraCitera

lite, allt

eller ovanligt bra om man menar den rent sensoriska huähuhööhhuh


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

mpt:hv:
lite, allt

eller ovanligt bra om man menar den rent sensoriska huähuhööhhuh

Mycket glad


   
SvaraCitera

Exner: Ja6


   
SvaraCitera
time
 time

Röstade blankt, pga detta.

ply:
jag röstade blankt, det känns som att jag kanske borde ha en åsikt men jag vet inte om jag ska utgå ifrån den generella "sexisthumorn" eller den genuina omtänksamhet du visar individuellt. kanske är ingen av dessa punkter representerande för din kvinnosyn, troligen inte, jag vet inte.


   
SvaraCitera
mynona

Kvinnosyn anser jag i sig vara dålig vare sig den är bra eller dålig, eftersom jag inte tycker att det borde finnas en kvinnosyn eller manssyn, bara en människosyn - och eftersom jag tycker mig minnas att du i det förflutna ofta vänt dig mot mina åsikter är mitt svar spontant ja; min icke spontana röst är dock blank, för vid eftertanke kan jag inte komma ihåg att du på något utförligt sätt specificerat vad du ogillar med vad du har invänt mot och det faktum att jag har hört mer om din kvinnosyn från andra än från dig själv. 

Blankröst måste det bli. 


   
SvaraCitera

du e den enda jag ngnsin mött som är konservativ på d sättet utan att nedvärdera elr vara en idiot. har faktiskt tänkt mkt på d här *mkt ärlig* e svårt att förklara nu men du e jävligt tramsig ibland men vem e inte aja röstade inte alls 


   
SvaraCitera

Går inte att bedöma 


   
SvaraCitera

röstade blankt pga 

amsi: du e den enda jag ngnsin mött som är konservativ på d sättet utan att nedvärdera elr vara en idiot.

och

ply: jag vet inte om jag ska utgå ifrån den generella "sexisthumorn" eller den genuina omtänksamhet du visar individuellt


   
SvaraCitera