Aviseringar
Rensa alla

hår får jag denna tjejen som gillar nån annan att gilla mig


Ämnesstartare

Fyfan, kommer ni ihåg när vi skulle fika hemma hos mig och jag fixat bröd och en kaka och allt och Kristian bara åt upp typ halva av allt och drog direkt efter? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

En gång lånade jag pengar till Kristian,

Så typiskt Kristian-stil [tired]
Kommer ihåg en gång då han hade ljugit och sagt att han hade fått mvg på ett prov när han egentligen bara fick ett g+. Sedan fortsatte med att kritisera mitt prov-resultat [tired]

jävla less man blir han håller på så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Kommer ihåg en gång då han hade ljugit och sagt att han hade fått mvg på ett prov när han egentligen bara fick ett g+. Sedan fortsatte med att kritisera mitt prov-resultat [tired]

Killen har fan komplex eller något...

Värsta är ju dock när han bara står i korridoren och stirrar på en för att sen efter att ha tjuvlyssnat på ens konversationer i flera minuter komma in och säga något spydigt om något man sagt till någon annan [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång så fes han riktigt högt och han skyllde det på katten, även om alla visste att det var han som fes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

jävla less man blir han håller på så

En gång kastade jag en snöboll på honom så att han började blöda näsblod. Då hämtade han sin kusin som sparkade ner mig.

Det jävla arslet.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Värsta är ju dock när han bara står i korridoren och stirrar på en för att sen efter att ha tjuvlyssnat på ens konversationer i flera minuter komma in och säga något spydigt om något man sagt till någon annan [tired]

Stör mig jättemycket när han gör det, vet inte hur många gånger det hänt nu.

Men jag tycker det värsta är när han stöter så jävla hårt på Mikaela, när han redan vet (som alla andra) att peter tycker om henne.
Sanningen är ju att Kristian tycker inte ens om Mikaela, han gör bara det för att han kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kristian sparkade en gång en hund bara för att han tyckte att det var skoj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ge upp. allvarligt talat

nope don´t do that [no-no] prata mer med henne få henne att tycka om dig mer [smile] ju bättre vänner ni blir desto större chans e det att hon väljer dig istället för kristian [wink] visa att du e bättre än honom, att hon e värd mer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Kristian sparkade en gång en hund bara för att han tyckte att det var skoj

Kristian dödade min familj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Kristian dödade min familj

Kristian skapade tsunamin som förstörde japan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört att den där kristian kastar ägg på flyktingförläggningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kristian [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda kristian och plocka sedan upp spillrorna av hennes krossade jag


   
SvaraCitera