Aviseringar
Rensa alla

har fastnat för en låt


Ämnesstartare

vet inte vad jag ska göra åt detta, har viktigare saker att lyssna på. detta händer med viss regelbundenhet. är lobotomi det rimligaste, eller går det på något vis att medicinera bort?


   
Citera
Ämnesstartare

Man kan ju alltid se till att bli hörselskadad, typ - riktigt ordentligt döv. Men jag vet inte vad som lönar sig bäst i längden.. Vet inte alls..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, säger jag utan att ens ha lyssnat på låten! Den var ju väldigt bra!? Den får gärna fastna på min hjärna istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Man kan ju alltid se till att bli hörselskadad, typ - riktigt ordentligt döv. Men jag vet inte vad som lönar sig bäst i längden.. Vet inte alls..

grejen är ju den att jag har annat som jag måste lyssna på, så jag kan inte döda hörseln. det fyller inte sitt syfte.

Renesmee:

Hah, säger jag utan att ens ha lyssnat på låten! Den var ju väldigt bra!? Den får gärna fastna på min hjärna istället!

den är bra, det är inte det. men jag har inte tid att lyssna på den. kan bara inte sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

grejen är ju den att jag har annat som jag måste lyssna på

Ah, ber om ursäkt. Missade den detaljen.

Lobotomi röstar jag för. Om det ens är möjligt? Låter fantastiskt i sånt fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Lobotomi röstar jag för. Om det ens är möjligt? Låter fantastiskt i sånt fall.

vet inte, fröken började yra om att det skulle vara dåligt för vår relation och grejer. så jag ser det som en plan b, annan lösning vore att föredra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

annan lösning vore att föredra.

Sätt på en annan låt till att börja med. Har du provat med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Sätt på en annan låt till att börja med. Har du provat med det?

kom på det efter en stund, men jag fastnar vid den ändå. sitter och pillar på en playlist, så då och då är jag tvungen att lyssna på den, då den ingår. och då fastnar jag. det är jävligt improduktivt. och sen är den även så nära till hands.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

och sen är den även så nära till hands.

Det är ingen lätt sak du har fått att göra med. Jag önskar dig all lycka.


   
SvaraCitera