Aviseringar
Rensa alla

Har fått mer än 6 stycken A i betyg?!


Ämnesstartare

Alla ska ju få sina betyg just nu och jag har fått reda på 11 stycken betyg av de 16 betyg som vi har läst under vårterminen. Jag har fått runt 6-7 stycken A och resten B, så det känns bra och jag tippar på att jag kommer få 310 meritpoäng. Berätta om era betyg, vad tycker ni om mina betyg?


   
Citera
Ämnesetiketter
Cobrak

förstår inte riktigt vitsen med att ge åsikter om dina betyg när du själv är nöjd med dem.


   
SvaraCitera

Håller m cobrak och väljer därför att istället gnälla över att inte kmr få mina betyg på flera veckor:
gnällignällgnäll


   
SvaraCitera
JamezK

Rätt tjatigt


   
SvaraCitera

Hade 3st A i nian. Hade A i Spanska, Engelska och Musik.


   
SvaraCitera

fan vad du snackar om dina betyg hela tiden då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
fan vad du snackar om dina betyg hela tiden då

Jag vill det, är du svartsjuk eller sluta att skriva såna hatkommentarer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Hade 3st A i nian. Hade A i Spanska, Engelska och Musik.

Bra jobbat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
förstår inte riktigt vitsen med att ge åsikter om dina betyg när du själv är nöjd med dem.

Ville bara dela med mig mitt liv


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Jag vill det, är du svartsjuk eller sluta att skriva såna hatkommentarer

svartsjuk?`jag har fan A i exakt alla mina ämnen slipper engelska för jag är amerikan och lite sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JamezK :
Rätt tjatigt

Om jag skulle säga att jag fick E så skulle du aldrig säga '' rätt tjatigt''. Det är ni som skriver dessa hatkommentarer som är tjatiga för att ni vill inte acceptera att det finns människor som mig som pluggar 24 7 för att få tillräckligt mycket poäng för att komma in på gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

svartsjuk?`jag har fan A i exakt alla mina ämnen slipper engelska för jag är amerikan och lite sånt

Aa men sluta att skriva sånna kommentarer, jag vill prata hur det har gått för mig och du kunde istället säga nåt positivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
Håller m cobrak och väljer därför att istället gnälla över att inte kmr få mina betyg på flera veckor:
gnällignällgnäll

Lol, hoppas drt kommer gå bra för dig


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Aa men sluta att skriva sånna kommentarer, jag vill prata hur det har gått för mig och du kunde istället säga nåt positivt

ok du har ju verkligen bra betyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

ok du har ju verkligen bra betyg

Tack!


   
SvaraCitera