Aviseringar
Rensa alla

Har fått mer än 6 stycken A i betyg?!


Cobrak

Skolsatsaren:

Ville bara dela med mig mitt liv

ja, det motsätter jag mig inte, är bara lite kluven till varför vi ska ge våra åsikter om dina betyg när du verkar relativt nöjd med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

ja, det motsätter jag mig inte, är bara lite kluven till varför vi ska ge våra åsikter om dina betyg när du verkar relativt nöjd med dem.

Vill bara ha en "reaction" av er 


   
SvaraCitera
Cobrak

Skolsatsaren:

Vill bara ha en "reaction" av er 

bekräftelse med andra ord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

bekräftelse med andra ord?

A exakt


   
SvaraCitera

Här ta ett glas bekräftelse, it's on the house!

glass-luster-color-500x500.jpg


   
SvaraCitera
Cobrak

Mycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

Skolsatsaren:

Om jag skulle säga att jag fick E så skulle du aldrig säga '' rätt tjatigt''. Det är ni som skriver dessa hatkommentarer som är tjatiga för att ni vill inte acceptera att det finns människor som mig som pluggar 24 7 för att få tillräckligt mycket poäng för att komma in på gymnasiet.

Nu drar du förhastade slutsatser Icke!

Överlag skulle jag säga att det är bra att du har ambitioner och kämpar på i skolan, samt att du är nöjd med dina resultat. Dock ska det inte behöva ske i samband med att få bekräftelse av andra på det viset, huvudsaken är att du själv är nöjd med dina insatser.


   
SvaraCitera
Berit

Sluta smöra 


   
SvaraCitera

Bildresultat för doctors hate him

Känner mig såhär när jag läser dessa trådar. Jag pluggade ingenting 7-9:an och fick ändå MVG i alla ämnen. Men man kan nog skylla det på Lgr 94 och att jag kunde tjöta rätt grejer i alla ämnen. Cool


   
SvaraCitera

Har du 6-7 A'n så blir det nog svårt o få 310 merit. Gick ut förra terminen med 320 merit o hade 13 A'n, kanske var mitt C i bild som fuckade upp det men ja :p


   
SvaraCitera
JamezK

Captain Jack Sparrow: Anmäl Cite

älskar dgogh


   
SvaraCitera
evene

Ser ingen anledning att ha så höga betyg haha


   
SvaraCitera

Skolsatsaren: är du svartsjuk

grattis till betygen
folk brukar inte gilla skryt så bekräftelsetrådar går ej hem
du använder ordet svartsjuk fel
tack och hej


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Aa men sluta att skriva sånna kommentarer, jag vill prata hur det har gått för mig och du kunde istället säga nåt positivt

Har svårt att tro att du har B-A i det svenska språket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

Har svårt att tro att du har B-A i det svenska språket

Jag har B i svenska som andraspråk, så jag har svårt att tro att du har B-A i mattematik


   
SvaraCitera