Aviseringar
Rensa alla

Har fått mer än 6 stycken A i betyg?!


Cobrak

den dagen du får 320+ i merit och A i nästan alla ämnen på gymnasiet(och går en tuff ass linje med extremt mycket plugg), då kan du skapa flera skryttrådar  ; - D

ps, det är meningen att det ska låta skrytsamt för att uppfylla någon slags meningslös funktion i denna tråden. här smörar och skryter vi så det knakar <333


   
SvaraCitera
opega

Skolsatsaren:

Om jag skulle säga att jag fick E så skulle du aldrig säga '' rätt tjatigt''. Det är ni som skriver dessa hatkommentarer som är tjatiga för att ni vill inte acceptera att det finns människor som mig som pluggar 24 7 för att få tillräckligt mycket poäng för att komma in på gymnasiet.

Jag hade 330, tkr också att dina trådar är aids


   
SvaraCitera

va vad är ens poängen med att få bra betyg om du ska söka ekonomi linje på jensen? vad har dem för intagningspoäng? 230? som jag ser det har du slösat massvis med tid på läxor och uppgifter. jag hoppas att du realiserar att efter att du sökt betyder dem där poängen noll 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:
va vad är ens poängen med att få bra betyg om du ska söka ekonomi linje på jensen? vad har dem för intagningspoäng? 230? som jag ser det har du slösat massvis med tid på läxor och uppgifter. jag hoppas att du realiserar att efter att du sökt betyder dem där poängen noll 

Ska man inte göra läxorna eller? För det andra så skriver jag saker mer advancerad och jag har inte ens kämpat extra, utan jag gör det aom jag ska göra så jag vet inte vad du menar??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
den dagen du får 320+ i merit och A i nästan alla ämnen på gymnasiet(och går en tuff ass linje med extremt mycket plugg), då kan du skapa flera skryttrådar  ; - D

ps, det är meningen att det ska låta skrytsamt för att uppfylla någon slags meningslös funktion i denna tråden. här smörar och skryter vi så det knakar <333

Jag skryter inte, vad är problemet? Bra för att jag har 310 meritpoäng tror ni att jag skryter, om jag hade 180 meritpoäng skulle ni inte aäga såhär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ElliotH:
Har du 6-7 A'n så blir det nog svårt o få 310 merit. Gick ut förra terminen med 320 merit o hade 13 A'n, kanske var mitt C i bild som fuckade upp det men ja :p

Jag läser modersmål som höjer meriten, sen har jag B i allt annat


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Jag läser modersmål som höjer meriten, sen har jag B i allt annat

Modersmål höjer inte meriten. Max är 340, isf har du inte franska/spanska/tyska


   
SvaraCitera

okej wow fick 332,5 men grattis till dig med


   
SvaraCitera

Hajar nada... (används detta ordet fortfarande?) ...av det nya betygssystemet. Trodde 320 var högst nuförtiden men du säger att du inte har alla A betyg men ändå 310. Så snurrigt.
Får man mer poäng om man studerar sitt modersmål?


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Jag läser modersmål som höjer meriten, sen har jag B i allt annat

Hajar nada... (används detta ordet fortfarande?) ...av det nya betygssystemet. Trodde 320 var högst nuförtiden men du säger att du inte alls har alla A-betyg men ändå 310. Så snurrigt.
Får man mer poäng om man studerar sitt modersmål? Som sagt, hajar nada.
elleeen ovan skriver 332.5?


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Jag skryter inte, vad är problemet? Bra för att jag har 310 meritpoäng tror ni att jag skryter, om jag hade 180 meritpoäng skulle ni inte aäga såhär

men jag tvivlar stark på att någon som har 180 skulle skapa tusentals trådar som snackar om sina jävla bety


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ElliotH:

Modersmål höjer inte meriten. Max är 340, isf har du inte franska/spanska/tyska

Jag läser franska 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

men jag tvivlar stark på att någon som har 180 skulle skapa tusentals trådar som snackar om sina jävla bety

Kanske den personen vill dela med sig


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Kanske den personen vill dela med sig

om jag vill dela med mig om vad jag har fått för meritpoäng då skulle jag helt enkelt bara skrivit det en gång istället för att göra 2 trådar varje vecka


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Ska man inte göra läxorna eller? För det andra så skriver jag saker mer advancerad och jag har inte ens kämpat extra, utan jag gör det aom jag ska göra så jag vet inte vad du menar??

ok? och ja du skall inte göra arbete du inte behöver för att få betyg du inte behöver. Dessutom betvivlar jag mycket att du inte lagt ned mer energi än dina klasskamrater på uppgifter med tanke på hur mycket du försöker emfasera din framgång och hur mycket du törstar över uppmärksamhet från andra individer på ett svenskt ungdomsforum med samma intelligens som dej. Men min huvud tes gav du ej någon respons så jag tänker upprepa ”jag hoppas du realiserar att efter du kommit in på gymnasium är dessa betyg värdelösa” men även att ha 310 och söka till gymnasium med 240 till EK? nå väl jag förväntar mej ej något mer av dej för du är en ek elev nu alltså har en lägre position i den akademiska hierarkin


   
SvaraCitera