Aviseringar
Rensa alla

Har fått nog, nu vill jag ha honom!


Angels_heaven:

Men nu var det väldigt länge sedan, han har varit väldigt upptagen det senaste och även jag och vi har låtit det legat på is ett tag.

Antagligen tröttnade han på att ni inte kom någonstans dvs. att han inte fick sina behov tillfredställda och då tröttnade han. Detta är inte ditt fel, det är så killar är; dumma i huvudet. Om du verkligen vill ha honom ändå (även om han tröttnar bara för att ni "endast" har pussats och umgåtts) så får du väl träffa honom och förföra honom som en liten hora. Han kommer bli förtjust, du kommer känna sig sexig.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Detta är inte ditt fel, det är så killar är; dumma i huvudet.

BLODÅDRA:

så får du väl träffa honom och förföra honom som en liten hora.

Haha [blush] Har nåt hänt? [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Haha [blush] Har nåt hänt? [sad]

Nej, vadå? Jag säger som det är, ifall hon missat det.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Nej, vadå? Jag säger som det är, ifall hon missat det.

Fåntratt :<


   
SvaraCitera

Tickstart:

Fåntratt :<

Mopsen tryckte upp mig mot väggen och sade åt mig att vara mer seriös på forumet och inte kan jag säga nej när hon är så vacker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LinaBlondina:

Men om han nu kanske inte riktigt känner samma sak kanske han blir lite ...rädd?

Mmm det kan bli en risk, att han blir rädd och känner sig påtvingad.. så det kanske är dumt med att skicka dikten.. Kanske jag bara skall säga till honom att jag vill ha honom.. Äh jag vet inte, jag kanske skall fortsätta som jag har gjort.. jag är bara så kär att jag vill ha honom här hos mig hela tiden.


   
SvaraCitera

Angels_heaven:

dikt

Njääe. Skicka en nakenbild istället.


   
SvaraCitera

säg som det är, att du inte orkar småflirta hela tiden [smile] jag skulle bli tokig om det hade varit så i flera år [shake]


   
SvaraCitera

Angels_heaven:

Äh jag vet inte, jag kanske skall fortsätta som jag har gjort..

Men om du fortsätter som du gjorde innan lär det ju inte hända något nytt?

Säg till honom att du tycker om honom mer än bara vänskapligt och att du fått för dig att han känner likadant.
Då blir det liksom också hans fel om han skickat såna signaler som du uppfattat som mer än vänskapligt. Då är det ju inte enbart du som måste erkänna känslorna utan även han måste det.

När jag och min kille blev ihop hade vi umgåtts i ett halv år innan. Vi gick på dejter, åkte skidor hela vintern tillsammans och sånt. (Bor i Åre)

Sen så sa jag till honom
[Jag] - Om jag ska vara ärlig så gillar jag dig mer än bara kompis och det känns som du gör det med.. [blush]
[Han] - Ja, det gör jag. [blush]

Typ så. [wink] Heh. Nu blev det ganska kortfattat om hur jag och min kille blev ihop men det var iallafall så jag tog steget. Innan jag berättade hur jag kände så pratade vi om hur vi träffades och hur vi fick intresse för varandra. Sen så tog jag steget. [smile]


   
SvaraCitera

Angels_heaven:

Äh jag vet inte, jag kanske skall fortsätta som jag har gjort..

"Om man gör vad man alltid har gjort så kommer man få vad man alltid har fått."
[no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera