Aviseringar
Rensa alla

Hår


Ämnesstartare

Hej alla, jag är 18 år och mitt problem tycker jag är håret under naveln, det är svart och syns jätte tydligt. När man kollar på andra kompisar som är i min ålder så har dom inget hår där alls?? håret där är så fult, jag skäms över det


   
Citera
Ämnesetiketter

hår är najs, raggarsträng är sweet. Tro mig, I'm the arbitor of what's cool Cool


   
SvaraCitera

för mig har de växt upp på bröstet också,  o på hakan så bara bita ihop eller raka/vaxa


   
SvaraCitera

raka av det då


   
SvaraCitera

Nu beror det ju på vilket kön du har. Är du av manligt kön är kroppshår ingen stor sak; du kan både ha och inte ha det utan att det blir något rabalder. Är du däremot av kvinnligt kön så är det en helt annan sak. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Är du däremot av kvinnligt kön så är det en helt annan sak.

Det är vad en gör det till 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
raka av det då

grejen om man rakar av det så hjälper det inte, det syns fortfarande små svarta prickar där håret börjar växa ifrån


   
SvaraCitera

S3ON:

Det är vad en gör det till 

tyvärr inte då det är att gå emot en starkt manifesterad könsnorm många anser det helt okej att hata en för. Detta skulle t ex aldrig någonsin hända en man. Tittar man på random instagramkonto eller video med en kvinna som antingen uttrycker åsikten att kvinnor ska få se ut som de själva vill eller t o m visar lite kroppshår så haglar det in både hat och oförstående. Sanslöst nog. 


   
SvaraCitera

Arnold123:

grejen om man rakar av det så hjälper det inte, det syns fortfarande små svarta prickar där håret börjar växa ifrån

Vaxa


   
SvaraCitera

vonKissekatt: tyvärr inte då det är att gå emot en starkt manifesterad könsnorm många anser det helt okej att hata en för.

Ni kommer aldrig komma ur det där om ni ej utsätter er för riskerna och går emot strömmen! Som med det mesta. Önskningar på nätet har ej så stor positiv effekt, tyvärr. 

Om jag var tjej hade jag varit världens tuffaste brud i motvind.    


   
SvaraCitera

Tickstart: Raggarsträng är sweet på killar Glad


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Lol skrev jag så..? Nä!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Lol skrev jag så..? Nä!

Haha nej jag vet att du inte gjorde det. Skrev bara vad jag tyckte genom dig Glad


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Haha nej jag vet att du inte gjorde det. Skrev bara vad jag tyckte genom dig Glad

Så kan man ju inte göra! 

CitronSaft: nej du har nog rätt, förlåt!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Så kan man ju inte göra! 

Jo jag vet Ledsen Fast då får du ju inte göra samma sak? 

Tickstart:

Nej du har rätt, ber om ursäkt för mitt hyckleri. 

Ingen fara, man lär sig utav sina misstag Tickis. 


   
SvaraCitera