Aviseringar
Rensa alla

Har för stor peniz... hjelp.


Ämnesstartare

hei hei, jag har så stor peniz så jag får aldrig nåt annat än knull, azzå inga känslor utan bara knull. inte hålla handen o kolla film o sånt azzå utan bara knulla.

Klarar 5000 penizhävningar....

HJELP!!!!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

cuttaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

cuttaren

40 cm 🙁 slak. i omkrets.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E-penis är ej samma sak som på riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, har samma problem. Mina boobs är så långa, utan att hänga alls, att jag ej kan se vem som klämmer på dem om de klämmer framifrån. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

E-penis är ej samma sak som på riktigt

Ey, jag har en äkta flashback-kuk. vill du ha ett sprut? du kommer drunkna[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Mm, har samma problem. Mina boobs är så långa, utan att hänga alls, att jag ej kan se vem som klämmer på dem om de klämmer framifrån.

Ska jag titfucka dom? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Ska jag titfucka dom?

Ah, om jag har tur blir de kanske lite hängigare av det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
loita

undrar om jag har dig på msn och klagat på att du har för stor kuk (händer ofta att jag gör) så därför jag gett dig denna dåliga (men sanna bild) av att mega kuk inte är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

undrar om jag har dig på msn och klagat på att du har för stor kuk (händer ofta att jag gör) så därför jag gett dig denna dåliga (men sanna bild) av att mega kuk inte är bra

sjysst att sparka på den som redan ligger.....


   
SvaraCitera
loita

ADRENALIN:

sjysst att sparka på den som redan ligger.....

Jag har aldrig sagt att jag var schysst, jag är mer ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

Jag har aldrig sagt att jag var schysst, jag är mer ärlig

Då skall jag med glädje penetrera dig tills det att blod rinner ut ur vaginan. Sen ska jag spruta dig i håret så det blir skitjobbigt att få bort. [badgrin]


   
SvaraCitera
loita

ADRENALIN:

Då skall jag med glädje penetrera dig tills det att blod rinner ut ur vaginan. Sen ska jag spruta dig i håret så det blir skitjobbigt att få bort.

Tyvär jag har inte sex med folk med för stor kuk, de är dåligt sex, hör bara på de du säger, inte nog med att kuken förstör att nån skulle vela ligga du ska dessutom med flit skada tjejen och förstöra hennes hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or stfu


   
SvaraCitera