Aviseringar
Rensa alla

Har förintelsen existerat?


Ämnesstartare

läste just om en judisk professor som förnekar att förintelsten under 2:a världskriget har existerat då man omöjligen har kunnat bränna så många kroppar på så kort tid.

va tror ni? :O

lite stört att en jude har uttalat sig så


   
Citera

Det brukar väl framförallt vara mängden/antalet offer man diskuterar, inte hurvida den har existerat eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

Det brukar väl framförallt vara mängden/antalet offer man diskuterar, inte hurvida den har existerat eller ej.

hur kan alla bara ha försvunnit på den korta tiden? :O

nej men sjukt att förneka det


   
SvaraCitera
elinc

Men kolla...
http://www.levandehistoria.nu är en sida för "forum för levande historia"
MEN
http://www.levandehistoria.com är en sida med rubriken SANN HISTORIA och en massa text UTAN källa eller utgivare där man kan läsa om varför denna/dessa person(er) tror på att förintelsen inte ägt rum.
Som upplagt för att vara provocerande.


   
SvaraCitera

KristalleN:

hur kan alla bara ha försvunnit på den korta tiden?

Jag tror att de åt varandra... judarna...

Nejmen de hade väl sannolikt sina metoder. Det tar väl inte så himla lång tid att gasa några människor och sedan låta någon bekant begrava dem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KristalleN:

lite stört att en jude har uttalat sig så

Varför skulle det vara stört? Alla människor är inte helt verklighetsfrånvarande.

"Sanningen kan stå på egna ben. Bara en lögn behöver statens stöd."
– Emil Maier Dorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Alla människor är inte helt verklighetsfrånvarande.

att förneka förintelsen trots alla bevis och människor som berättat om lägren (levt i dem) är sjukt ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KristalleN:

att förneka förintelsen trots alla bevis och människor som berättat om lägren (levt i dem) är sjukt ja

Snarare tvärtom, att tro på den sjukt orealistiska berättelsen om att man skulle ha gasat ihjäl 6 miljoner judar är absurt. Men om man är oförmögen att tänka själv och dra slutsatser förstår jag om man tror som du.


   
SvaraCitera

Klart som fan att det har hänt. Det är lika solklart som självaste Ra's jävla solskiva som sitter på hans huvud. Eller lika klart som att Horus har en näbb. [wink]


   
SvaraCitera
Issen

Förintelsen är den mest dokumenterade perioden i världshistorien... dokumenterad och erkänd av tyskar som själva utfört dåden.

Att så många personer bara skulle försvinna spårlöst och alltså inte blivit avrättade är det som är så osannolikt som att jag ens sitter här och skriver.

En konspiration om denna period skulle innebära säkerligen ett antal på minst 3-4 gånger så många som ska ha dött i koncentrationslägren ha kommit överens och skapat historier som stämmer överens så pass bra som dom gör.


   
SvaraCitera

Mumble:

Snarare tvärtom, att tro på den sjukt orealistiska berättelsen om att man skulle ha gasat ihjäl 6 miljoner judar är absurt. Men om man är oförmögen att tänka själv och dra slutsatser förstår jag om man tror som du.

de e absurt men det finns ju vittnen och erkänanden:O lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Att så många personer bara skulle försvinna spårlöst och alltså inte blivit avrättade är det som är så osannolikt som att jag ens sitter här och skriver.

de sitter och skrockar på månbasen med hitler, och är sannolikt medlemmar på um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessa jävla självhatande judar.


   
SvaraCitera

Borde väl bevisa något när till och med judarna uttalar sig om att den så kallade förintelsen inte har existerat.
Dels lite roligt att judarna ska ha gasats med Zyklon B som i själva verket är insektsmedel.
Jävla mycket Zyklon B det måste gått åt..
Dels hur fan ska dem kunna ha öppnat gaskamrarna om Zyklon B gasen var kvar där inne. För det måste den ju för annars skulle ju hela lägret ha dött av gasen. Inklusive vakterna och höga befäl. Och det ville dem ju inte?
Dels siffran om hur många judar ska ha gasats ändras hela tiden. Både sjunker och stiger.
Vad är sanning och vad är lögn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojdo333:

de e absurt men det finns ju vittnen och erkänanden:O lr?

Vittnen är aldrig trovärdiga bevis, erkännande under tortyr skulle jag inte kalla bevis. Men du får väl tro på vad du vill. Under tortyr skulle jag iaf "erkänna" vad som helst, även om det stämde eller inte.


   
SvaraCitera