Aviseringar
Rensa alla

har gått upp ett kilo, hjälp


emmmah
Ämnesstartare

I mitten av augusti skapade jag en tråd, då vägde jag 53.
jag är 169cm.
nu väger jag 54,1!!
jag har panik, jag mår så himla dåligt över det.
men mitt mitt förhållande till mat har alltid vart bra.
jag vill kunna bestämma mig för att nu ska jag inte äta.
men det går itne, jag älskar mat.
på varadar är det lättare än helger, för då är jag så stressad på morgonen att jag inte hinner med frukosten, sen äter jag inte lunchen i skolan för den är vidrig, men jag äter när jag kommer hem (en macka elr frukt) sen middag.
men endå i slutet av dagen känns det som om jag har lagt på mig 5 kilo.
på helger blir det att jag äter hela tiden, kylskåpsdörren öppnas 24/7.
jag är så himla lat, så komma ut och springa är oftast ingen höjare, för ett tag sen sprang jag 6 kilometer tre gånger i veckan.. vilket bara höll i tre veckor.
nu gör jag bara några få situps hemma, vilket inte hjälper, det fattar väl alla.
men jag vill bara bli smal, få bort fettet på höfterna och låren.
hjälp.


   
Citera
Ämnesetiketter

Åhhh, idag ska jag käka kebabtallrik


   
SvaraCitera

hoppas innerligt att du inte är seriös. Ett kilo mer kommer inte göra dig något illa.


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

OF 5:

hoppas innerligt att du inte är seriös. Ett kilo mer kommer inte göra dig något illa.

jag får skuldkänslor, och ångest.
men endå fortsätter jag äta som en häst.. [chocked]


   
SvaraCitera

Att du har lagt på dig ett kilo är inte ett problem, problemet är att du öht bryr dig... Så fokusera inte på dina matvanor, fokusera på att ändra ditt sätt att tänka istället.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

Någon annan:

Att du har lagt på dig ett kilo är inte ett problem, problemet är att du öht bryr dig... Så fokusera inte på dina matvanor, fokusera på att ändra ditt sätt att tänka istället.

Eftersom man blir glad av att gå ner ett kilo, så blir det ju ett problem om man går upp ett kilo [shake]


   
SvaraCitera

Jag är lika lång och väger mer, trots detta är jag äckelsnygg. [rolleyes] Får ha en käpp med mig när jag går ut för att banka bort lite dreglande killar som hänger sig fast vid min kropp, asdrygt. [confused]


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag är lika lång och väger mer, trots detta är jag äckelsnygg. Får ha en käpp med mig när jag går ut för att banka bort lite dreglande killar som hänger sig fast vid min kropp, asdrygt.

jag trivs inte med min kropp, det bara är så, jag vill göra nått åt de.


   
SvaraCitera

emmmah:

Eftersom man blir glad av att gå ner ett kilo, så blir det ju ett problem om man går upp ett kilo

du kommer alltså vara glad ända tills du ligger på sjukan och får dropp för att överleva, eller [confused]

förhållandet mellan vikt och utseende är inte som du tror


   
SvaraCitera

emmmah:

jag trivs inte med min kropp, det bara är så, jag vill göra nått åt de.

[zzz] ÄsÄsÄsÄs.


   
SvaraCitera

alltså, ett kilo mer eller mindre får man hur lätt som helst bara genom att dricka mindre en dag eller när man har mens.


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

OF 5:

du kommer alltså vara glad ända tills du ligger på sjukan och får dropp för att överleva, eller

förhållandet mellan vikt och utseende är inte som du tror

nej absolut inte, vill bara bli smalare, det betyder varken att man har äs eller liknande

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Geigerzähler:

ÄsÄsÄsÄs.

så alla som vill bli smalare och inte är nöjda med sin kropp har äs? -.-


   
SvaraCitera

emmmah:

så alla som vill bli smalare och inte är nöjda med sin kropp har äs? -.-

Om man blir panikslagen över ETT kilo, ja.


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså, ett kilo mer eller mindre får man hur lätt som helst bara genom att dricka mindre en dag eller när man har mens.

Ett kilo FETT är mycket..


   
SvaraCitera