Aviseringar
Rensa alla

Har gått ur SUF..


Ämnesstartare

eftersom klubbarna är autonoma så är det väl snarast människorna i din klubb det är fel på? det är ju ni som bestämmer vad som ska göras och hur. federationen i sin helhet kan ju knappast kallas oseriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissarionovitj:

federationen i sin helhet kan ju knappast kallas oseriös.

Jag förstår hur du menar. Men jag tycker att många saker som görs i sufs namn både i min f.d klubb och i andra var oerhört oseriösta och töntiga. Tycker även att en del kampanjer (jag vet att man kan välja i klubben om man vill driva dem) är väldigt dåliga.
Tycker därför att hela federationen är mer eller mindre oseriös, men självklart är en del vettigt annars skulle jag aldrig gått med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du ska undvika att dissa SUF p.g.a. dina upplevelser av SUF Österlen om jag ska vara ärlig. I Lund hade varken motdemonstrationerna på 30 november 08 eller ockupationsfestivalen (och mer eller mindre hela ockupationsrörelsen) varit möjligt utan SUF. [crazy] Tråkigt att du känner så dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

SUF Österlen

Alla något vettiga personer har gått ur suf österlen tror att det bara består av tjejjer och 1 mesig kille[shake] det håller på att förvandlas till ett nytt FI[cry]
Jag tycker också att det är tråkigt, suf österlen har inte gjort mig annat än besviken[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

Alla något vettiga personer har gått ur suf österlen tror att det bara består av tjejjer och 1 mesig kille[shake] det håller på att förvandlas till ett nytt FI[cry]
Jag tycker också att det är tråkigt, suf österlen har inte gjort mig annat än besviken[n]

Jag är inte medlem där och vill inte snacka om kamrater utan att ha egentlig koll, du vet säkert bättre än mig hur det ser ut. Som jag förstått det har man haft en del personkonflikter som gått ut över organisationen och det är synd, särskilt när nya medlemmar kommer in och möts av sånt. En klubb är ju dock inte ett dugg representativ för federationen som helhet som tur är. SUF är ju ett ungdomsförbund och den första organisationen för de flesta, på både gott och ont tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

SUF har kladdat runt på husen i bostadsrättsföreningen, vill ej leka mer med dem pga av det [cry] Vandaler [cry]

ågud [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

Alla något vettiga personer har gått ur suf österlen tror att det bara består av tjejjer och 1 mesig kille det håller på att förvandlas till ett nytt FI
Jag tycker också att det är tråkigt, suf österlen har inte gjort mig annat än besviken

Fyfan. kvinnliga rebeller är det värsta som finns. Hoppas någon ger dom ordenkligt med smörj efter någon av sina olagliga aktioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Fyfan. kvinnliga rebeller är det värsta som finns.

Synd att inte din mamma är en sådan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Synd att inte din mamma är en sådan

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Fyfan. kvinnliga rebeller är det värsta som finns.

Lycka till att du någonsin kommer få ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Lycka till att du någonsin kommer få ligga.

Mm, och det är nog en stor del av orsaken till att så många klenisar går med i den autonoma vänsterrörelsen, för att enkelt komma innanför ett par trosor. Du tror väl inte jag kommer vara öppenriktig mot en kvinna, skulle inte fått en sak uträttat om jag introducerade mig som politiskt inkorrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ågud

De har skrivit "SUF" och sådant i gångtunneln. Sen står det "AFA" med exakt samma färg och stil på en husvägg ;<<
Det här är billiga bostadsrätter och alla som bor här är: hårt arbetande barnfamiljer eller pensionärer som tjänat samhället hela livet och nu vill bo i ett lugnt och skönt område på ålderns höst [cry] Och så har de mage att komma hit och klottra! marodörer! fy!


   
SvaraCitera

inget namn:

suf österlen

Rödingajävel:

inte medlem där

bor ni på österlen[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatsumi:

bor ni på österlen

jag gör tror att han bor i lund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Mm, och det är nog en stor del av orsaken till att så många klenisar går med i den autonoma vänsterrörelsen, för att enkelt komma innanför ett par trosor.

Låter ej troligt, jag har ej märkt nån skillnad på den fronten sen jag gick med. Tänkte snarare att med en så svinig kvinnosyn lär det inte bli mycket sex för din del, antagligen därför du är så homofobisk för att dina möjliga alternativ skrämmer dig.

hatsumi:

bor ni på österlen[chocked]

Jag bor i Lund.


   
SvaraCitera