Aviseringar
Rensa alla

Har gjort något dumt


Ämnesstartare

Nu är det kris jag kom hem från en fest inatt och min tjej började bråka för att jag inte tagit med henne jag blev såklart galen och började skrika på henne hon gick ut från lägenheten hon glömde sin väska så jag sket i den när hon kom hem så upptäckte hon detta hon blev galen och sprang in i sovrumet för att packa sina grejer hon tänkte sova hos sin kill kompis det kan jag såklart inte tillåta så jag stängde in henne och blockerade dörren jag har ställt in pannkakor och en skål med vatten men hon kan ju inte vara där för evigt vad ska jag göra? 
Jag älskar henne tänk om hon lämnar mig 


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske inte borde ha gjort så och du borde nog träffa någon om du får dessa utbrott. Hon kommer tolka det annorlunda än vad du gör det och det kommer sluta illa, släpp ut henne och be henne om ursäkt.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Är detta seriöst så måste du släppa ut henne på en gång. Och söka hjälp. Herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Du kanske inte borde ha gjort så och du borde nog träffa någon om du får dessa utbrott. Hon kommer tolka det annorlunda än vad du gör det och det kommer sluta illa, släpp ut henne och be henne om ursäkt.

Jamen hon kanske anmäler mig hon överlever ju jag ställer ju in vatten och mat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

Jamen hon kanske anmäler mig hon överlever ju jag ställer ju in vatten och mat 

Tycker att du ska släppa ut henne och sen kan hon välja själv vad hon ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:(((


   
SvaraCitera
Exner

Såvida du inte är troll: hur ställde du in pannkakor och vatten när dörren är blockerad, utan att hon kom ut?


   
SvaraCitera

hahaha så jävla skön troll. Undrar vad dina grannar kommer göra när hon skriker "ring polisen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Såvida du inte är troll: hur ställde du in pannkakor och vatten när dörren är blockerad, utan att hon kom ut?

Eller hur, TS's tjej måste ju ha hunnit springa mot dörren när den öppnades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Såvida du inte är troll: hur ställde du in pannkakor och vatten när dörren är blockerad, utan att hon kom ut?


   
SvaraCitera

goals annars hahah


   
SvaraCitera

gr8 b8 m8, i r8 8/8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du ä seriös: Sök hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört detta dålig skämt innan 


   
SvaraCitera

Troll...


   
SvaraCitera