Aviseringar
Rensa alla

Har Gud kul?


Ämnesstartare

Om Gud finns som en allsmäktig individ, hade han då kul när han skapade dessa frukter?

Image
URL:Error

undrar bara varför något ska se ut sådär och varför folk vill ta i det


   
Citera
Ämnesstartare

[cry] och varför jag ska tycka om att äta det (obs jag har aldrig ätit den i den formen som bilden visar)
[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [badgrin]

tror gud tappade greppet om den här världen när han lät oss utvecklas på egen hand. [blush]

Djävla gud.. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu försvann din bild [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

tror gud tappade greppet om den här världen när han lät oss utvecklas på egen hand.

tror också det :/ och ja, djävla honom 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

tror också det :/ och ja, djävla honom 🙁

mm [sad]

vi tänker lika du o jag. Det är nice. Gillar dig nu. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Gillar dig nu.

[love] brukar gilla folk som gillar mig[blush] så naivt egentligen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va ere för något? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

nu försvann din bild

Gillade inte hur den infekterade synen av min fina tråd så ville bifoga länk men det blev tydligen error på det haha

men ärligt talat... De hänger ju så fult och de verkar dåligt lämpade för att hänga i träd... Och vem fan fick för sig att plocka ned dem?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

[love] brukar gilla folk som gillar mig[blush] så naivt egentligen 🙁

just nu passar de perfekt att du är "naiv". [blush]

debepe:

men ärligt talat... De hänger ju så fult och de verkar dåligt lämpade för att hänga i träd... Och vem fan fick för sig att plocka ned dem?!

och de ser ut som att de är nå inaveltjoffs :S
får obehagliga tankar.. typ att dom är fyllda utav larver eller annat äckligt. Och den som var först att någonsin ta ned en sådan blev uppäten inifrån av larver o annat äckelpäckel. [sad][love]

för övrigt har jag ingen aning om vad fan det är :S är jag dum nu?? [sad] Är dom goda [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

va ere för något?

tamarind, hade sett sötade sådana i arabaffärerna förut och alltid tyckt det sett skitäckligt ut men nu fick jag reda på att det är så tamarind ser ut... Har tidigare köpt det komprimerat i rektangulär plastförpackning och med nöje stoppat i mig det men hade ingen aning om att det egentligen såg ut som typ tarmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom ser väldigt hårda ut. Undrar om nån någonsin klubbat ihjäl en annan människa med en sådan. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

och de ser ut som att de är nå inaveltjoffs :S
får obehagliga tankar.. typ att dom är fyllda utav larver eller annat äckligt. Och den som var först att någonsin ta ned en sådan blev uppäten inifrån av larver o annat äckelpäckel.

aa, får också jätteobehagliga tankar... Det är liksom ingenting jag skulle vilja gräva i eller undersöka
Påminner mig faktiskt (samtidigt) en aning om erigerade könsorgan eller typ osmakligt konstiga sexleksaker

Fasiken:

för övrigt har jag ingen aning om vad fan det är :S är jag dum nu?? Är dom goda

Trodde jag och min familj var de enda som inte visste hehe men tydligen är det fler som skyddats från denna syn haha
Det är tamarind 🙂 jag brukar äta det för att jag tror att jag blir smalare då, eftersom att det är ganska surt, men då har det var innehållet som de pressat och packat ihop så jag visste inte alls att de där långa, kosntiga sakerna var det jag ätit lite då och då under typ 10-15 år

Fasiken:

Undrar om nån någonsin klubbat ihjäl en annan människa med en sådan.

HAHAHHAHAH <3 jag drömmer om att typ slå någon/"klubba ihjäl" någon med en frukt eller typ en gurka
eller typ kasta en apelsin i huvudet på någon
hahaha så skulle gärna velat använda de där konstiga sakerna på någon

... Asså, att kasta med, inte typ köra upp dom i någon[crazy] euw de där sakerna får mig att tänka konstiga saker D:

Fasiken:

just nu passar de perfekt att du är "naiv".

[bigcheers][party][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

att det egentligen såg ut som typ tarmar

tarmarind

nöjet är helt på min sida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

hade ingen aning om att det egentligen såg ut som typ tarmar

😀

btw, why uppe this sent? har du ej skola imrogn?


   
SvaraCitera