Aviseringar
Rensa alla

Har haft konstig mens i ca 15 dagar nu :O Vad fel?


Ämnesstartare

Heej...Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden men chansar här.[rolleyes]

Det är så att jag fick min mens för ca 15 dagar sedan. De första dagarna var normala och jag brukar bara ha mens i ca 2-4 dagar. Vid dag 8 började jag bli orolig för att det inte hade slutat. Jag har haft från ljus rosa till rosa och röd mens i dessa dagar. Jag var på ungdomsmottagningen och pratade med dem och gjorde ett grav test som visade negativt. De visste ingenting om vad för fel det kunde vara på mig, men föreslog en behandling av horontabletter om det skulle vara att min mens fortsatte.
Någon som vet vad det kan vara för fel ?[surprised]
Jag använder p-piller som heter trionetta 28.


   
Citera

Du råkar inte vara Satans dotter? [cute]

Btw, lär dig använda ​google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR DU Dum eller ??????? lär dig tänka istället. hahaha
Jag har redan sökt på google varje dag i 15 dagar nu :S :S

Annars skulle jag aldrig öppna upp mig så här på en öppen sida:O


   
SvaraCitera

Lindush9:

Jag har redan sökt på google varje dag i 15 dagar nu :S :S

Har du tryckt på länken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P-piller kan ju göra att man får oregelbunden menstruation, men om inte ungdomsmottagningen vet så borde du helt enkelt vänta i någon vecka till och se vad som händer. Stress och hormonobalans, obeoende p-piller, kan också ställa till det med menstruationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag vet. Och innan min mens så har jag slarvat och krånglat jätte mycket med mina p-piller så kan mycket väl vara så.
Ringde precis sjukupplysningen de visste inget iheller och bad mig ringa gyn istället.. Men de hade stängt.

Blir galen på vad det kan vara hahah 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå dit på måndag om det fortfarande krånglar. Det hade varit värre om du haft smärtsam, långdragen menstruation med stora mängder, det låter inte som att ditt tillstånd är farligt på något sätt.


   
SvaraCitera

http://ungdomar​.se/forum.php?thread_id=291376&words=menstr%E5den
Klistrad tråd om mens finns redan [y]
Ställ din fråga där


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera