Aviseringar
Rensa alla

Har haft lite flyt i veckan


Ämnesstartare

Tisdag: Har två paket som jag hade hoppats att jag skulle ha fått senast idag. Hämtat det ena, kommer hem ser ett brev från Schenker, öppnar, läser - det är det andra paketet - som kom måndag. Log. La mig kl 14, vaknade kl 07 på onsdag.
Onsdag: Besiktnning MC utan anmärkning - visserligen räknade jag med det men ändå.
Idag: Ska köra till Gbg igen från en kompis i Bromölla. När jag är ca 1 mil från Laholm på RV 24 så är det en hel konvoj lastbilar som står stilla. På en enkelfilig väg. Jag kan med nöd och näppe klämma mig mellan bilarna och mitträcket och pustade ut, för hade jag inte kört om dom två lastbilar som jag körde om några minuter innan hade jag blivit ståendes där. Två timmar senare ungefär när jag är på E6 så hör jag trafikmeddelandet att trafiken på RV 24 mot Laholm står helt stilla. Jag börjar flina. Kommer hem. Ska få skatteåterbäring. Igen. För 6e eller 7e året i rad eller nåt.

Återstår att se imorgon om detta flyt håller i sig[love]

Nån mer som haft lite flyt i veckan?[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har haft ett jävla oflyt faktiskt. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Har haft ett jävla oflyt faktiskt.

[sad]Tänkte säga att skadeglädjen är den sanna glädjen, men jag känner att jag fått min beskärda del av skadeglädje när jag släppte löst mitt maniska ondskefulla skratt åt trafikmeddelandet jag hörde[love]

Men men, veckan är ju inte riktigt slut än, turen kan ju vända för oss båda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen större yrsel idag, bara lite! (Haft i en vecka nu). Uppgiften i skolan gick skitbra, gjorde klart snabbt - awesome, kommer hem och får besked om summan av skatteåterbäring = mycket glad.

Fast yrseln börjar komma nu, dock, men bara lite! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

får besked om summan av skatteåterbäring = mycket glad

[love]

passaro:

Fast yrseln börjar komma nu, dock

Kanske glädjeyrsel av skatteåterbäringen?[bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft migrän, mått jättedåligt av mina antidepressiva, mina djur har blivit sjuka (1086kr för första veterinärbesöket), en mus avled bara några timmar innan veterinärbesöket o.s.v.

Skitvecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Kanske glädjeyrsel av skatteåterbäringen?

Haha, kan mycket väl vara. Fick först ett annat besked som jag inte var nöjd med och nu kom det ett nytt - mycket bättre besked. Så kan vara! (H)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nån mer som haft lite flyt i veckan?

nä fan har vart en riktigt horvecka[mad] hoppas att helgen ska jämna ut oflytet nu fan[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, har aldrig flyt. [sad]

Irriterad på att jag inte fått min inkomstdeklaration än, men att mamma fått sin. Hon påstår att de skickar i bokstavsordning efter efternamn, stämmer detta? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

skickar i bokstavsordning efter efternamn, stämmer detta?

Nej, Tobias har fått sin men jag har inte fått min [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Hon påstår att de skickar i bokstavsordning efter efternamn, stämmer detta?

Nej. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft dålig vecka btw, lagt över 1000 kr på läkarbesök/mediciner, medicinerna ger mig hemska biverkningar (vaknade inatt av att min luftstrupe krampade, kunde inte andas) och orkar ej läsa min kurslitteratur pga av detta :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nej, Tobias har fått sin men jag har inte fått min

passaro:

Nej. ^^

Mamma som ljuger och hittar på saker för att göra mig nöjd och sluta ifrågasätta. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

hoppas att helgen ska jämna ut oflytet nu fan

Är rädd att helgen ska jämna ut mitt flyt[blush]Fast får se om det bara är min paranoia eller om det faktiskt är dags för balans[ops]


   
SvaraCitera