Aviseringar
Rensa alla

Har han tappat känslorna?


Ämnesstartare

mitt ex gjorde slut med mig för 6-7 veckor sedan pga olika anledningar. efter vårt breakup så kontaktade han mig fortfarande varenda dag och sa att han fortfarande hade känslor för mig samt saknade mig etc. en vecka senare så hånglade jag med en annan kille på en fest vilket resulterade att mitt ex slutade höra av sig till mig samt var skitkall och sa att han tappat alla känslorna och aldrig med skulle ta tillbaka mig.
jag bönade och bad i flera veckor men det ända han kunde säga var att han inte hade känslor kvar.
på en fest i helgen så kysste hans kompis mig. mitt ex och hans vänner åkte därför hem till honom för att slå ner honom, mitt ex var skitförbannad och sa att han aldrig mer ville snacka med mig. jag åkte därför hem till honom mitt i natten för att ta ett snack med honom. det var första gången vi sågs face to face sedan han gjorde slut. allt kändes annorlunda och när jag höll honom i handen så gjorde han inget motstånd etc. han smekte min hand samt kollade mig djupt in i ögonen. när jag skulle gå så kramades vi länge, han verkligen omfamnade mig och jag ville aldrig släppa taget. tror NI att han VERKLIGEN tappat känslorna? (vill även tillägga att denna "kompisen" till honom som kysste mig, är inte någon han umgås med eller så, de har bara känt varandra ett tag och umgåtts några gånger för ett halvår sedan, och vill även säga att han ger mig otroligt mycket mixade signaler, han har tillexempel inte tagit bort bilder på mig från sin mobil osv, och emellanåt så kollar han min facebookprofil samt mitt instagramflöde). han säger att han inte vill ha ett förhållande på ett tag och att jag borde gå vidare, men när jag frågade såhär "den dagen du är redo för ett förhållande igen, kommer det vara med mig då?" så sa han bara "vet inte". så återigen, tror ni han verkligen har tappat känslorna för mig?


   
Citera

Öh. Omöjligt att svåra på.. Och vad gör det för skillnad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Öh. Omöjligt att svåra på.. Och vad gör det för skillnad? 

för att jag vill ha tillbaka honom 🙁


   
SvaraCitera

Har det inte varit en likadan tråd om exakt samma sak och samma historia? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Har det inte varit en likadan tråd om exakt samma sak och samma historia? Tardig

njae not really


   
SvaraCitera

alleballe99:

för att jag vill ha tillbaka honom 🙁

om han inte vet så vill han inte, respektera det och gå vidare


   
SvaraCitera

alleballe99: mitt ex och hans vänner åkte därför hem till honom för att slå ner honom

var det så pass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brosk:

var det så pass

japp..


   
SvaraCitera

Vilket jävla rövhål han och hans kompisar måste vara som åker hem till en snubbe som kysst sitt ex och slår ner honom. Hade varit en sak om ni varit ihop men nu var ni ju inte det.... Åka hem till en liten oskyldig medborgare och slå ned honom? Usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Vilket jävla rövhål han och hans kompisar måste vara som åker hem till en snubbe som kysst sitt ex och slår ner honom. Hade varit en sak om ni varit ihop men nu var ni ju inte det.... Åka hem till en liten oskyldig medborgare och slå ned honom? Usch

jo håller med faktiskt. dock satte han sig själv i skiten då han hade skrivit till mitt ex tidigare under kvällen såhär "blir du arg om jag haffar ditt ex?" och så hade han sagt "ja, jävligt förbannad, äckligt av dig om du gör det" osv, och mitt ex fortsatte att fråga flera gånger under kvällen "har du haffat henne än" "har du haffat henne än" "har du haffat henne än" och hans kompis sa bara "nej inte än men jag ska"


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Har det inte varit en likadan tråd om exakt samma sak och samma historia? Tardig

Ja ellerhur Tardig


   
SvaraCitera

finns många likadana trådar


   
SvaraCitera

fråga honom istället för att göra en tråd


   
SvaraCitera

Men han är ett kontrollerande as som gjort slut och sedan blir arg när du visar tecken på att gå vidare. Om han fortfarande har känslor för dig så är de vridna och sjuka och du måste bryta dig fri från honom. Du har inte känslor för honom, det är han som vill få dig att tro det.


   
SvaraCitera